2014. július 1., kedd

New in: Arcápolás

Sziasztok!

     Az utolsó előtti new in bejegyzésben az arcápolási rutinom új tagjait mutatom meg. Be kellett szereznem egy szemkörnyékápolót és egy arckrémet. Sajnos a bőröm megőrült, a T vonalam zsíros, a többi részen viszont elkezdett hámlani. Krémmánián utána olvastam a kiszemelt krémeknek, aztán a dm-ben végül ez a NIVEA arckrém landolt a kosaramban a L'ORÉAL szemkörnyékápoló társaságában. Eddig meg vagyok velük elégedve. 


     Ez a GARNIER Pure 3 az 1- ben arctisztítót benéztem. Nem ezt szerettem volna, de az időnkénti rügyezésemkor jól jön (tudjátok, havonta 1x). Nekem a radírozó hatása nem elég, így szódabikarbónával szokom keverni. 


     Mondhatom, hogy sorban próbálom ki a micellás vizeket. Ez a GARNIER nem rossz, nekem jobban bejön, mint a L'ORÉAL. Valószínűleg újravásárolom.


     Egy termék lemaradt, mégpedig a Himalaya Herbals Neem maszkja. Lassan elfogy, biztosan újravásárolom. Mivel már teszteket olvashattatok más blogokon, így ettől megkímélek mindenkit. (A képet a márka szlovák oldaláról szúrtam be.)


xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése