2014. július 25., péntek

Kivégezve #10

Sziasztok!


     El sem hiszem, hogy már a 10. elfogyott bejegyzést írom! Ismét kiürítettem az üres flakonos táskámat. Jöjjenek az elhasznált termékek.


Schauma Fito- Koffein sampon- Megszerettem, gyorsabban nőtt a hajam. Nem zsírosított, így ki tudtam tolni 1-2 nappal a hajmosást. Újravevős.


Gillette Blue II borotva- Nekem megfelel. Mindig újravásárolom.

Gillette Satin Care borotvazselé- Kaptam, nem volt rossz, de nem veszem újra. Tökéletesen helyettesíthető kókuszolajjal vagy hajbalzsammal.


Balea almás fahéjas testradír- Az illatába szerelmes vagyok. Használata után a bőröm puha és hidratált volt, köszönhetően a benne található olajnak, így testápolót sem kellett használnom. Megvettem még 1x. 

Syoss száraz sampon- Soha többet. Nem tudom, de nekem nem volt jó. Az illatát sem szerettem és valahogy gyorsan is fogyott, pedig nem használtam mindig.

Playboy PLAY IT SEXY... tusfürdő- Az illata nem rossz, csillámos. Anyum kapta, de ő nem használta, így lenyúltam. Hidratálni, nem nagyon hidratált. 


Rexona shower clean FRESH izzadásgátló- Nem rossz, de már a MAXIMUM PROTECTION a nyerő. 

Verona körömlakk lemosó- Gyors vásár volt, mivel a dm- ben nem találtam a kedvenc lemosómat. Nem rossz, de maradok az ebelin lemosónál. 

Balea 3in1 arctisztító- Kellemes illata van. Szerettem pakolásként, radírként nem éreztem elég hatékonynak, arclemosóként meg már untam. Nem veszem újra.

ebelin 140 vattakorong- Mindig újraveszem, ez a kedvencem.

IDIL nedves törlőkendő- Mindig van a táskámban, jól jön, főleg ha a dm- ben vagyok :)

Avon pastel pink körömlakk- Már az elején sem rajongtam érte, a színe tetszett, de az állaga nem. 1 nap után már pattogott a körmömről. Aztán kevergettem más lakkokkal is, így fogyott el. 

RIMMEL STAY MATTE alapozó- Egy újságban volt ez a minta, a szín nekem túl sötét volt. Ugyan felkentem pár percre, míg otthon voltam. Talán ha a szín stimmel bővebb információt is szolgáltatok, de így nem tudok. Az elgondolás nem rossz, nekem a fedése is kielégítő volt.

essence gel tint 04 pink exposed- A színét szerettem, de az állaga miatt gyorsan kopott. Még van ugyan a tubusban, de már nem fogom kikaparni, nem ér annyit. 

Plusz elfogyott még 1-1 doboz DAS gesunde PLUS D3 vitamin és Haar Vital Komplex- Kúraként szedtem. Szedtem már drágább vitamint is, de nem sok különbséget fedeztem fel, így maradok az olcsóbb vitaminoknál.

Ti mit használtatok el?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése