2014. június 18., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Legemlékezetesebb nyaralásom

Sziasztok!

     Újra szerda, újra VKP. A mai témát kicsit másként írom. 


     18 évig a nyaralásaim a cserkésztáborokról szóltak, így mondhatni, hogy olyan tengerparti nyaralásban még nem igazán volt részem, legfőképp nem nyáron. Voltam ugyan nyaralni, de azok nem tartottak 3- 4 napnál tovább és nem nyáron voltak. Mégis inkább ezek közül válogattam. 

     Még egyetem alatt, 2011- ben pár csoporttársnőmmel elmentünk Velencébe a karneválra. A buszút kellemetlenségeit leszámítva nagyon jól éreztük magunk. Mivel szerelmes vagyok Olaszországba, így nekem jöhet minden, ami olasz :) Nade, visszakanyarodva 1 teljes napot töltöttünk csak ott, nem bántam volna ha több napra megyünk, de hát ez van. Megnéztük a nevezetességeket, finomakat ettünk, gondoláztunk (amit 100 euróról 50- re alkudtunk). Egy élmény volt, azóta is visszavágyom. Hoztam pár képet is.








xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése