2014. június 11., szerda

New in: Rúzsok

Sziasztok!

     A múltkori bejegyzés mai folytatásában a rúzsokat mutatom meg. Van, ami netes rendelés és van olyan is, amit a dm- ben vásároltam. Ezek közül 2 rúzs trendkiadásos, így azokkal valószinűleg már nem találkozhattok.


     A legfrissebb szerzeményem ez a Maybelline 710 SULTRY SAND nevű rúzs, ami egy világos nude. Ez az a tipikus korrektor szinű. Én keverni szokom egy másik nude rúzzsal, ami nekem sötét. Rózsaszín szájfény alatt is jól néz ki. Én a hófehérkéknek ajánlom, sötétebb bőrrel rendelkezőknek nem a legjobb választás. A felső középső képen látható a színe. Az egyik netes rendelésemkor a virtuális kosaramban landolt ez a NYX ajakkrém (angolul sokkal jobban hangzik) Tokyo árnyalata a bal alsó képen láthatjátok a színmintát.

     A következő hármasból 2 rúzs egy trendkiadásban volt, míg a harmadik most is kapható. Az első kettő a Catrice FEATHERS & PEARLS kollekcióban volt, a színminták sorrendje megegyezik a rúzsokéval. Nagyon tetszik mindkét szín, a hidegebb időszakban előszeretettel nyúltam hozzájuk. Szerintem most is egy randira felkenhetőek. A képen látható harmadik rúzs szintén Maybelline, mégpedig a 906 HOT PLUM. Nem ezt az árnyalatot akartam, de mivel a kiszemelt árnyalat nem kapható nálunk (hüpp- hüpp), így esett erre a színre a választásom. Nem bántam meg, mert sokszor előkerül. A másik Maybelline rúzs fölött is látható a HOT PLUM színmintája .


Valamelyik megvan Nektek?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése