2014. június 20., péntek

New in: Ecsetek

Sziasztok!




     Újabb rész, most a beszerzett ecseteket szeretném megmutatni. Azt hiszem, ecsetből sose elég. Már régóta szemeztem a Sigma ecsetekkel, de az áruk visszatart. Mostanság inkább a Real Techniques ill. a Zoeva ecseteket nézegettem. Mégsem az RT ecsetek közül válogattam ezúttal. Egy számomra ismeretlen márkának szavaztam bizalmat. Az RT expert face ecsete mellé szerettem volna még egy alapozó ecsetet (van egy nyelv alakú, de azt nem szeretem), így aztán a Hakuro H 50 került a virtuális kosaramba.



forrás: krasotika.sk
     Volt ugyan egy egyenesre vágott alapozó ecsetem, de az valami borzasztó volt- ki is dobtam (ebelin márkájú, írtam is róla), így nem igazán volt viszonyítási alapom. Én meg vagyok vele elégedve, kellően tömött, puha, nem szívja magába az alapozót. Valószínűleg még beszerzek pár Hakuro ecsetet.

    A másik ecset, amit vettem egy essence ecset, mégpedig a bloom me up kiadás púderecsete. Mióta megvettem, csak ezt használom, a régi púderecsetem feledésbe merült. Pihepuha, csajos, lila, odáig vagyok érte. Bánom is, hogy nem hoztam el ebből a kiadásból több ecsetet. Nálunk csak az ecsetekkel találkoztam,  igaz abból sem volt az összes kapható.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése