2014. június 3., kedd

Mennyi van, avagy megszámoltam a sminkcuccaim

Sziasztok!

     A márciusi bejegyzések között volt egy szelektálós, továbbadós bejegyzés. Azóta készültem megszámolni, hány sminktermékkel rendelkezem. 


 forrás: weheartit.com
forrás: weheartit.com

Az aktuális helyzet a következő: 


szemhéjpúder- mono        10
kis paletta                               3
nagy paletta                           1 (a 120- as palettám egyik felét megtartottam)
szemhéjalapozó                   3
szemceruza                         11
szemöldök színezők           4 (ceruza,por zselé)
tus                                            2
spirál                                       5
alapozó/ BB krém              1/1
korrektor                                3
pirosító                                   6
bronzosító                             2
highlighter                             7
púder                                      2
szájceruza                            3
rúzs                                       25
szájfény                               17

+ körömlakk                        74

     Azt hiszem, még a szelektálás ellenére is szépek a számok. Egy- két számon meg is lepődtem (rúzs, szájfény, highlighter, pirosító). Nem vagyok elégedett a jelenlegi állapottal. Szeretnék még pár rúzst (Sleek, Milani), 1 Sleek contour kit- et, 1- 2 szemhéjpúder palettát (UD, Sleek), 1- 2 pirosítót (Milani- Delizioso Pink, Luminoso). A körömlakkjaim közé is szeretnék új színeket, márkákat. Idővel, lassacskán mindent beszerzek, remélem.

Neked mennyi van?

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése