2014. május 28., szerda

Sammydress nyereményem

Sziasztok!

     Pár hónapja az Oh My Brush blogon a Sammydress webshop jóvoltából nyereményjáték volt, amit végül én nyertem meg. Még jelentkezéskor kellett választani valamit a kínálatból. Aki ismeri a webshopot, az tudja, hogy a választás bizony nem egyszerű. Végül egy farmert választottam, mert nálam a farmer alap. A méretek fel vannak tüntetve, ugyanakkor ajánlatos inkább a nagyobb méretet választani (én  26- os méret vagyok a leírtak és lemértek alapján, 27- es méretet rendeltem, de szerintem még a 28- as is jó lett volna). 



     Viszonylag gyorsan megérkezett a csomagom. Küldtek egy levelet, amiben kaptam egy kódot is 9%- os kedvezményre. Egy eltérés van az oldalon található és az általam készített képeken, mégpedig a szakadások nagysága. Ez nem nagy gond, mert lehet orvosolni. Én elégedett vagyok a kapott nadrággal. Jah, övet is kapunk, csak azt elfelejtettem befotózni, de a fenti képen látható. 





     Már viseltem, így tudok róla képet mutatni (forrás: instagram.com/picimosoly). 


Rendeltetek már innen?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése