2014. május 23., péntek

New in: Körömlakkok

Sziasztok!

     Újra itt, igyekszem aktívabb lenni. Mivel november óta nem volt zsákmányos bejegyzés, így van mit mutatnom. Csoportokra osztottam a szépségeket, egy posztba amúgy sem fért volna fél évnyi zsákmány. Van, amiről már tudok véleményt mondani, így mini teszteket is olvashattok. Elsőnek az új körömlakkokat hozom :) ... remélem, nem hagytam ki egyet sem. 

 Még mindig él a nude mániám. 

Sally Hansen SALON MANICURE 220 Café Au Lait- Tipikus visszafogott lakk, barnásabb nude. Nem túl sötét, passzol a világos bőrömmel, 2 réteggel sem vészes, eléggé folyós állagú.


Catrice LUXURY LACQUERS HOLOMANIA C04 Plum Me Up Scotty - Mivel A GOSH lakkom ezüst, így a lilát hoztam el, talán beruházok még egy kékre is. Annyira szépek :) Tény, hogy nem egy Moyra, de azért ez sem olyan rossz (Moyra lakkal nálunk még nem találkoztam).



Catrice ULTIMATE Nail LACQUER 58 Meet Me A Paris - Az egyik kedvencem, visszafogott, de mégis különleges. Szerintem más lakkra kenve is ki fogom próbálni.



Catrice ULTIMATE Nail LACQUER 51 I'm so aNude-  Ez a szín nekem olyan my nails but better. Ez is a kedvencek közé tartozik. Az ezüst mikrocsillámok teszik különlegessé. 




essence effect nail polish 01 pixie dust (holo shimmer) - A Bikira blogon láttam róla bejegyzést, akkor nagyon megtetszett. Az itteni dm-ben hiába kerestem, nem találtam, így aztán a mel.sk oldalról rendeltem. Gyorsan szállítanak, kedden adtam le a rendelésem és ma már hozta is a futár.


 RIMMEL LONDON Salon PRO 227 NEW ROMANCE- Az első Rimmel lakkom, kuponnal vásároltam. A neten megtalálható mintákat nézve választottam ki ezt a rózsaszínes nude lakkot.


Catrice ULTIMATE Nail LACQUER 32 The Dark Knight- Leárazva vettem. Láttam, hogy ferdén van a kupakja, de azt nem gondoltam volna, hogy a kupak menete (ugye ez a neve?!) teljesen le van törve. Itthon aztán menthettem át a lakkot. Ezt a kis kellemetlenséget leszámítva az egyik kedvencem. A wet 'n wild lakkom erősen fogy, emiatt is vettem meg ezt. Hasonló, de mégse. 


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése