2014. május 6., kedd

Kivégezve #9

Sziasztok!

Újra összejött pár üres flakon, úgy látszik kb. 2 havonta esedékes ez a bejegyzés (lehetne havi bontásban is, de sokszor nem jön össze az 1 táska, így aztán marad a gyűjtögetés).


GARNIER Ultra DOUX levendula- rózsa sampon és balzsam- Nekem bevállt a szilikonmentesség. Ugyan most mást használok, de biztosan újravásárolom majd.


Dermacol belga csokis tusoló zselé és testradír- A hideg időben szeretem az édes illatokat. A zselé kellően habzik, a radír pedig megfelelő + puhább és hidratáltabb volt utánna a bőröm. Későbbiekben újravásárolom.


BIODERMA Sébium arcradír- Szerettem, de az ára visszatart az újravásárlástól. Egyébként bevált.

L'ORÉAL micellás víz- Ez már a 2. flakon volt, de nem vettem meg a harmadikat. Helyette a GARNIER micellás víze jött velem haza a nagyobb kiszerelés miatt.



ebelin körömlakklemosó- Azt hiszem ez minden elfogyott bejegyzésben szerepel. bevált, így folyamatosan újravásárolom.


AVON körömágybőr- ápoló- Még van benne, de már lejárt, így megválok tőle. Nem vásárolom újra, nem érzem szükségét.

essence colour & go 57CAN'T CHEAT ON ME, 51 MELLOW YELLOW, 80 icy princess- Még egy kis körömlakk van bennük, de annyira besűrűsödött, hogy már használhatatlan mind. Nem vásárolom újra.

catrice GEL LOOK fedőlakk- A BTGN fedőlakk utódja volt. Nem rossz, de ez is idővel besűrűsödik, majd nyúlik. Nem vettem újra, szerencsére még van pár üveg BTGN fedőlakkom.


essence holoberry szájfény- Még egy kicsi van benne, de mivel eléggé furcsa lett az állaga, így kuka. Ha akarnám se tudnám újravásárolni.

catrice LASH PLUS- Én nem vettem észre különbséget, mondjuk nem is használtam naponta. Mivel lejárt, így nem próbálkozom vele, nem veszem újra.

BVLGARI MON JASMIN NOIR- Ez a tévedés parfümöm. Elhasználtam. A hideg időben tökéletes volt, illatmeghatározást nem írok, valahogy nem tudnám visszaadni az illatot. Újravásárolom majd, de az eredetileg tervezett parfümöt.

GARNIER repair ajakbalzsam- Elhasználtam. Nem szárított, kellően hidratálta az ajkaim. Szerettem, újravásárolom, ha elfogy a most használatos balzsamom.

essence Beauty BEATS 2in1 tus-  Vegyesek az érzelmeim a tussal kapcsolatban. Tetszett, hogy kétvégű. Ugyanakkor nem volt valami intenzív fekete (lehet hibás darabot vettem), ráadásul az én szemhéjamon nem is volt tartós, még alappal sem. Oké, a zselés tusok is 1 idő után felmásznak a mélyítővonalba (úgy néz ki eléggé olajos a szemhéjam), de ez konkrétan 1-2 óra múlva ott volt. Ráadásul pár használat után penészes lett mindkét vége! Egy kísérletnek jó volt, de inkább maradok a zselés tusoknál, azok jobban beváltak.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése