2014. április 22., kedd

Cipőmustra 1.

Sziasztok!


http://www.dressale.com/


     Így húsvét után újra itt vagyok egy rövid bejegyzéssel. Az utóbbi időben előszeretettel nézegetem a cipős weboldalakat. Mivel a kényelmet részesítem előnyben, ezért a lapos pipők között nézelődtem egy kicsit. A válogatásnál a saját igényeimet vettem figyelembe.

* Csipkés balerina- A csipke miatt tetszett meg. 
csipkés balerina

* Barna- nude- Tökéletesen kihasználható.


Masnis, barna- nude
* Csíkos- Vidám, feldobja az unalmas összeállításokat.

csíkos
* Rózsaszín csipkés- Vidám szín, és a csipke miatt szerintem tökéletes egy nude outfit megbolondítására.

rózsaszín csipkés

* Szivecskés- Nem balerina, mégis elcsábultam. Régóta keresek hasonló szandált/ sarut, de sokszor sarokcipzáros darabokat látok, amik tuti feltörnék a sarkam, amilyen szerencsés vagyok.
szivecskés


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése