2014. március 12., szerda

Vigyázz! Kész! Posztolj! - 5 kedvenc blog

Sziasztok!

     A VKP- ban 5 kedvenc blogról olvashattok. Nagyon nehéz választani, sok blogot követek, de azért kiválasztottam az 5 kedvencemet. Legszívesebben az összes általam követett blogot megemlítettem volna, mindben van valami, ami megfogott. 



Nemrég akadtam rá a youtube csatornájára, így aztán a blogja is a kedvencem lett. 




Szintén előbb találkoztam a videóival, mint a bloggal. Szeretem mikor kiválaszt 1 adott darabot és megmutatja hányféleképpen lehet hordani.


3. Fashion and private

Na itt mondhatom azt, hogy: Egy könyvet ne a borítója alapján ítélj meg. Először kíváncsiságból kezdtem olvasni Meli írásait. Megvolt az elképzelésem, hogy na itt egy újabb cicababa. Nagyot csalódtam,  méghozzá KELLEMESEN! Nagyon aranyos, sokszor 1- 1 személyesebb posztja felnyitotta a szemem, helyretett. A blognak van egy testvérblogja is.


Dóri a blogon nemcsak a szokásos témákkal foglalkozik, megosztja velünk a tortacsodáit is!  



A csatornáját hamarabb követtem, utánna jött a blog. Érdemes olvasni/ nézni. A videói egy idézettel kezdődnek. 



xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése