2014. március 19., szerda

Gardróbmustra

Sziasztok!

Csillának, a Sok jó kis helyen Blog egyik írójának köszönhetően én is bekukkantást engedek a gardróbomba.




Feladat:

1. A kérdéseket a megadott png formában kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon Kép beszúrása funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. E- mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladat leírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladat leírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.

Ez egy nagyon jó kérdés. Több régebbi darabom (általában kabátokra jellemző) van, amit még ma is hordok. Ha emlékeim nem csalnak, akkor ezt a kabátkát még gimnazista éveimben kaptam.




A legfrissebb szerzeményem ez a menta pulcsi, amit a Bonprix oldaláról rendeltem. Vastagabbnak hittem, de nem bánom, hogy nem az. 




Egyértelmű, a farmer nadrágok.


Póló és pizsinaci. Régebben csak pólóban aludtam, aztán beszereztem 2 pizsinacit. Nyáron jön a nyári verzió.




Nincs pasim, így nehéz... csak tippelni tudok...




A szomszédom kötött nekem 1 sálat, ezt kaptam legutoljára.




Azt már nem tudom megmutatni, megszabadultam tőle. Alapból utálom a kosztümöket. Pár éve még volt 1 zöldes- szürkés- barnás színű, de nem hordtam


Az én jelöltjeim: 





U.I.: Kérlek, segíts nekem (2014.3.20. a határidő). Csak 1 kattintás. Köszönöm!

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése