2014. március 4., kedd

Add tovább...

Sziasztok!




     Az utóbbi időben megfontoltabban vásárolok. Vannak termékek, melyekből egyszerre veszek több csomaggal/dobozzal is (nem kér enni és így mindig van otthon), pl. : vattakorong, tusfürdő, papírzsepi, stb.  Elég sok sminkterméket halmoztam fel, aminek kb. a felét sem használtam (főleg szemhéjpúderekről van szó). A múlt héten gondoltam egyet és átválogattam a sminkcuccaim. Amit használok, szeretek az maradt. A többi viszont ment, de nem a kukába, hanem az egyik barátnőmhöz (ezért add tovább a bejegyzés címe). Ő is örült, én is örültem, mert tudom, hogy olyan valakinek adtam, aki tudja értékelni. Semmit nem dobtam ki, a spirálok, szemceruzák nálam maradtak, már csak higiéniai szempontból is (nem szeretném ha árpát kapna).

     Az átválogatásnak volt még 1 oka, szeretnék összehozni egy olyan sminkkollekciót, amit használok, ami megfelel az igényeimnek. Nem akarom megvenni a huszadik bőrszínű szemhéjpúdert, vagy a századik rózsaszín rúzst (nincs ennyi rúzsom :D). A kezdő lökést egy youtube guru/ bloggerina adta, akinek nemrég akadtam a csatornájára. Inspirálónak találom, nagyon jó ötletei vannak és a fésülködő (toalett) asztaláért odáig vagyok! 



     Ha kíváncsiak vagytok, akkor megosztom veletek az én ''ideális'' smink kollekciómat. 

xoxo, Réku

kép forrása: weheartit.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése