2014. február 20., csütörtök

Kivégezve #8

Sziasztok!

Az első ilyen bejegyzés a 2014- es évben. Nem akartam csak 1- 2 kiürült flakont mutogatni, így mindig megvárom, míg megtelik a (ajándék)táska. 


ebelin körömlakklemosó- Mindig újraveszem, meg vagyok vele elégedve.
essence btgn fedőlakk- Ez a sima, gondoltam kipróbálom. Jó volt, de nem veszem újra, a magasfényű társából fel vagyok szerelkezve :)
essence colour & go 08 ULTIMATE PINK- Még van egy pici benne, de azt már képtelenség kinyerni. Egyrészt nem éri az ecset, másrészt nyúlik. 
miss sporty STRONG GROWTH körömerősítő lakk- Nem jött be, leginkább körömlakk higítására és sötét lakkok alá használtam el.


Balea füge- csokoládé és YLANG- YILANG tusfürdő-  Nagyon szeretem a Balea tusikat, mindig van raktáron. 



syoss RESTORE sampon- Nem szerettem. Az illata jó, tisztít is, de a hajamnak sok volt. Elnehezítette és gyorsabban zsírosodott.
syoss szárazsampon-  Újravettem, de csak mert kuponnal olcsóbb volt. Hát nem tudom, egy ideig rendben van, de ahogy fogy a kraft úgy csökken a hatása.
Johnson's babasampon- Elvileg ecsetmosásra vettem, hát a syoss csalódás után a hajam mostam vele. Nekem bejött, lehet később újraveszem.


L'ORÉAL SKIN PERFECTION micellás víz- Jó ár, teszi a dolgát. Újravásároltam, de szeretném kipróbálni a Garnier micellás vizet is.
BIODERMA Sébium H2O micellás víz- Kedvezményesen jutottam hozzá, sokáig kitartott az 500 ml. Szerettem, de az ára visszatart az újravásárlástól.
HARANGVÖLGYI HydroCare szérum-  Őt tesztelni kaptam. Az illatát leszámítva meg voltam elégedve. A megzakkant (a téli időszakban krémezés ellenére is kiszárad pár helyen) bőrömet rendbetette. Nem veszem meg újra.


DERMACOL HARMONIZING BODY SRUB, belga csokis testradír- Szeretem, újra is vásároltam. Jelenleg a tusfürdője is használatban van (teszt várható). 
NIVEA Soft krém- Mindenes krémem télen. Sajnos még nem találtam meg a tökéletes arckrémet, így ezt használom. Testápolónak is bevállt. Újraveszem, de nem most.
NIVEA pure & natural izzadásgátló-  Alig vártam, hogy elfogyjon. Oké, hogy alumínium mentes, de kb. semmit nem csinált, még téli időszakban sem. Nem veszem újra.


ebelin vattakorong-  Folyamatosan újravásárolom, jól bírja a strapát, nem málik szét.

A képekkel picit működtem, ez volt az első alkalom, hogy vízjeleztem... még nem az igazi, ezért bocsánat. 

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése