2014. február 4., kedd

Elsőre: elf Baked

Sziasztok!





  Már régóta tervben volt ez a bejegyzés (és még nagyon sok van tervben, na meg piszkozatban is). Zsófitól kaptam ezt a 2 szépséget, a csomagban lapult még egy elf pirosító ecset is, ami tökéletes a pirosító felvitelére. Nagyon megszerettem, sokkal jobb mint az Oriflame márkájú társa (valahogy az szúrósabb, nem ilyen pihe- puha). 

    A pirosító és a szemhéjpúder is égetett. A pirosító, ahogy a neve is mutatja (Peachy Cheeky), egy üde, barackos árnyalat. Gyönyörű fénye van, ebből adódóan én nem használok mellé highlightert. 


      A szemhéjpúdert lehet nedvesen és szárazon is használni. Nekem nedvesen sokkal jobban tetszik, erőteljesebb a szín. Eddig nem találkoztam ilyen színnel, mondjuk nem is figyeltem. Talán rose gold, de meg nem mondom, hol inkább aranyosabbnak látom, hol rózsaszínebb, fénytől/ szögtől függően.


A minták (egy húzás, ujjal):

vizesen, szárazon, pirosító

     Minimálisan porzik mindkettő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése