2013. december 10., kedd

Kivégezve #7

Sziasztok!

     Újra itt vagyok egy jó nagy adag kivégzett termékkel. Most elég sok minden került a nem veszem újra kategóriába. Van, amit már nem kapni, van, ami nem vállt be vagy épp most mást használok helyette.



Pampers kendők- Krémezés, alapozás után ezekkel törölgetem meg a kacsóim. Már használatban van a következő csomag.

Linteo fültisztító- Sokáig elég, 200 darab van 1 csomagban. Mindig újravásárolom.

Ellie vattakorong- Egynek elmegy, de nem a kedvencem, jobban szeretem a "mintás" darabokat.


Garnier Ultra DOUX- Szeretem, de mostanában valahogy nem olyan. Valószinűleg megszokta a hajam, így most mást fogok használni, ennek ellenére újravásároltam.

Purity vision kókuszolaj- Nálam a kis kiszerelés jó darabig elég. Az utolsó adagot a házilag kotyvasztott hajolajamba raktam. Későbbiekben újravásárolom.

Balea  Miss Waikiki Beach limitált borotva csomag- 8 darab van 1 csomagban, még van belőle 1- 2 darabom. Nem egy húde, nem vásárolom újra.


LACALUT sensitive szájvíz- Nem rossz, sajnos én reggelente rosszul vagyok utánna. Újravásároltam, mert jót tesz az ínyemnek.

Balea csokis fügés tusi- Még tavalyról. Akkor betáraztam belőle, még mindig van tartalák, de most más illatot használok. Télre pont jó, nyáron már sok lenne ez az illat. 

Neutrogena pink grapefriut krémes arclemosó- Jó volt, de valahogy nem vagyok kibékülve a krémes lemosókkal. Nem vásároltam újra.


NYC púder- Mivel a porpúderem nem épp utazóbarát, így beruháztam erre. Nem volt rossz, de nem veszem újra. Ráadásul az utolját sikeresen összetörtem (leejtettem, javítani meg már értelmetlen volt).

AVON calming effects és LORÉAL TRUE MATCH alapozó- Ilyen, mikor 2 alapozó keverésével lesz tökéletes a szín. A TM túl rózsaszín volt, a keverés miatt egyszerre is fogytak el. Egyiket sem veszem újra.


LAROCHE- POSAY EFFECLAR MAT- Nem emlékszem hogy honnan volt ez a minta, de erősem elgondolkodtam, hogy beszerzem. 

GUCCI Gucci (?!)- Elhasználtam, szerettem, de nekem ez az illat inkább meleg idős, télre nem passzol.

Garnier BB- Végre elfogyott. Még a világos is picit sötét volt. Igaz, nyáron pont jó volt, de a téli szinemhez már sok. Nem vásárolom újra.

AVON little black dress- Már jó ideje rakocsgattam, mostanra fogyott el. Nem vásárolom újra, mert meguntam.

essence Fruity és Balea Young Never Ending Story ajakbalzsam- Nyáron elegek, de télre kevesek.


essence 2in1 volume spirál- Eleinte nem szerettem, túl sok festéket vett fel, de aztán jó lett. Nem vásárolom újra.

Catrice ULTIMATE SHINE 190 Gentle Nude Is Back- Első Catrice rúzsom, nekem picit sötét volt, de szájfénnyel megfelelt. Ugyanakkor az idő előrehaladtával fura lett, így jobbnak láttam búcsút inteni.

Catrice QUICK DRY & HIGH SHINE fedőlakk- Róla már írtam bővebben. Nem veszem újra.
essence nude glam 03 cotton candy, 04 iced latte és colour & go 70 nude it!- Már nagyon kevés van csak bebbük, de a megváltozott állaguk miatt tőlük is megválok. Az iced latte és a nude it! voltak a kedvenc nude lakkjaim.

AVON SPEED DRY+ red wine- Imádtam, főleg télen. Nagyon sokáig megvolt, de már csak nagy akrobatikával tudom kinyerni a lakkot, így tőle is megválok. Most nem vásárolom újra.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése