2013. december 28., szombat

Életjel, így karácsony után...

Sziasztok!

     Nagyon rossz vagyok, hogy eddig nem jelentkeztem. Sajnos a fürdőszoba átalakítás tovább tartott, mint ahogy azt anyukám gondolta (konkrétan 2 hétig éltünk menekültek módjára). Majd jött a takarítás... centis por mindenhol, de nem szürke, hanem ilyen taupe szinű... grrr. A karácsonyi bevásárlás így december 23- ra maradt. Délelőtt bevásárlás, délután pedig mentem cserkész karácsonyra + betlehemi lángot hordani. 

  Karácsonykor meg nem foglalkoztam a bloggal, volt fontosabb tevékenységem :) Remélhetőleg még ebben az évben hozok 1- 2 új bejegyzést, amik tervben voltak, de a technika ellenem volt.

   Van még 1 ajándékom, amit nem kaptam meg (barátnőm vett nekem valamit, pedig kifejezettem megtiltottam :) ... még a szülinapi ajándékom is nála van), ennek ellenére megmutatom, miket kaptam.

      Mivel a régi gépem, mint tudjátok, nem volt megbízható (az utóbbi időben hol 20 percenként kikapcsolt, de néha kb. 3 órát kibírt), így kaptam egy új szépséget. Már kezdem megszokni, van még 1- 2 dolog, ami fura, de eddig nagy a szerelem. Most okos voltam, egyből beszereztem egy hűtőpadot is. 

     Anyukám munkatársától hajszárítót kaptam. Nem szoktam sűrűn hajszárítót használni, mert a szocis hajszárítónk mindig bekapta a hajam (fájdalmas volt a hajszárítás). Viszont télen a fűtött lakás ellenére is nagyon nehezen száradt az amúgy nem sűrű hajam. Nagyon eltalálta, mert pontosan ilyen funkciókkal felszerelt hajszárítókat nézegettem.

    Ezen kívül kaptam édességet, karamellás forró csokit, tesóméktól pihe- puha takarót (most is abba vagyok bebugyolálva). Az Inside Blogos karácsonyi ajándékozásnak köszönhetően (ugyan a listán nem volt a nevünk) ajándékot cseréltem a másik szlovákiai lánnyal (nevet nem írok, érthető okokból). A csomagban sok szépség lapult (körömlakk, függő, karácsonyi díszek, szájfény, spirál, gyertya, szaloncukor), nagyon örültem, csak épp nem fényképeztem le (akkor nem gondoltam arra, hogy majd megosztom itt). 

     Plusz saját magam is megleptem, beváltottam 2 kuponom :) Az egyik kuponnal megvettem a Killer Queen-t, a szülinapos fann kuponommal pedig a Bvlgari Mon Jasmin Noir parfümöt (tévedésből, ugyanis a Bvlgari Mon Jasmin Noir L’Eau Exquise volt tervben, de nem bánkódom) és egy GOSH lakkot, a Holographic Hero nevet viselőt (képek az instagramomról). Ráadásul pont ünnepek előtt jött meg a L'ORÉAL facebook játékon nyert Caresse (200 PRINCESS) szájfényem is.





xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése