2013. november 2., szombat

Partylite

Sziasztok!


     A hideg idő beköszöntével egyre többször gyújtok illatos gyertyát, többször kerül valami finom illat a aromalámpámba. Már egy ideje nem használok illóolajat. Körülbelül 1 évvel ezelőtt egy kedves ismerősöm által ismerkedtem meg a Partylite termékekkel. Főleg mécsesek, gyertyák, illattömbök és minden ehhez járó szépséget megtalálunk a kínálatban (+ van autóillatosító, levendulás plüssmaci, szájfény, de lakásillatosító is). Tudtommal Magyarországon még nem elérhető, de Szlovákiában kaphatóak a termékek. 


     Az aktuális katalógust itt megnézhetitek szlovákul. 

ScentPlus
     Én az előadás alkalmával végigszagolgattam az illatmintákat, sőt kaptam 1 mécsest is. Ezek a gyertyák nem viaszosak, hanem parafinosak (remélem, ezt így mondják). Elalváskor/elfújáskor nincs az a kellemetlen illatt, mint a normál gyertyáknál. Gyertyát nem vettem, helyette rendeltem 2 aromalámpába való 9 részből álló ScentPlus illattömböt vagy mi is az. Az egyik citrom- vanília (a kedvenc!) a másik mango- mandarin illatú. Már eléggé elhasználtam őket, így nem mutatom meg Nektek a maradékot. Elvileg 1 darabot kell egyszerre az aromalámpába rakni, víz nem szükséges alá. Én 1-1 darab után időnként teszek hozzá még 1 picit, ugyanis 1 idő után már nem annyira intenzív az illat. Viszont az elmondhatom, hogy a szombámon kívül a fél házban érezhető (ha máshol illatozik, akkor még inkább betölti a teret)! 

képek forrása: google.hu
    Nem egy olcsó mulatság, viszont időnként megengedem magamnak. A kínálat szezononként változik. A választás nem könnyű, legszivesebben az összes terméket megvenném... A gyertyák/ mécsesek égési ideje és ára méretenként változik. 

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése