2013. november 11., hétfő

New in

Sziasztok!

     Végre vége a báli bolondériának (szombaton volt nálunk Márton napi bál és engem is bevontak az előkészületekbe), így hoztam az új posztot. Az elmúlt időszak új szerzeményeit szeretném Nektek megmutatni.

     Leadtam egy kisebb rendelést is a mel.sk oldalon, 3 BTGN fedőlakk (ebből 1 sima, 2 magasfényű), 1 Catrice GEL LIKE fedőlakk, 1 essence sun club bronzosító highlighter paletta és 1 ajándék spirál volt a csomagomban.







        A dm-ben is beszereztem pár dolgot, volt amit utánpótlásként, volt ami hiánycikk volt nálam. A syoss szárazsamponról olvastam valahol tesztet, így adtam neki 1 esélyt. A Dermacol testradír szerelem lett első szaglásra, hát még első használatra! Az izzadásgátló épp jól jött, a szemhéjalapozó és a szemceruza pedig plusszba került a kosaramba.





        Csodák csodájára az essence termékeknél fellelhetőek a fedőlakkok is, ami nagy szó, mivel nem sűrűn találkoztam velük szlovákiai dm-ekben! Épp ezért a 02 circus confetti és a 17 only purple matters jött is velem haza.

        A GARNIER Ultra DOUX levendula rózsa samponhoz most ajándékba járt balzsam is, így megérte megvenni.

       Végül pedig az utolsó kupac. A bioderma micellás lemosója fogyóban van, így megvettem a L'ORÉAL micellás lemosóját, ami pénztárcabarát. Nagyon szeretem a Balea mézes maszkjait, mikor megbolondul a bőröm és kirügyezik (pattanásos lesz), akkor használom őket, nekem az 1 csomag, ami 2 fél, 4 alkalomra elég. Hullámcsatból sose elég, mindig eltűnik, elveszik. Szintén az egyik blogon olvastam erről a Balea 3in 1 arctisztítóról és adtam neki egy esélyt. A szájfény és a highlighter pedig az essence Beauty BEATS kollekció része (lehet a pirosítót is beszerzem majd).

     Miről szeretnétek legközelebb tesztet?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése