2013. november 26., kedd

Kívánságlista 2013 + elfeledett kívánságlistás termékek

Sziasztok!

      Így az ünnepek közeledtével bizony, nálam is kezdődik a listaírás. Újabban azon kapom magam, hogy sokszor listát írok (mi az amit szeretnék, mi az ami kell,...). Van olyan listám, amit megírtam, majd eltettem... nem nézegetem, csak épp próbálom bevonzani/megvalósítani a felírtakat. 

        Itt találjátok az előző kívánságlistámat, aminek szinte minden pontja megvalósult. A csizma kicsit más lett, de akkor írtam is a csizmamizériás posztomban. A Lady Gaga parfümöt tavaly kipipáltam, azóta beszereztem akciósan a 50 ml- es kiszerelést. Nagyon beleszerettem a Fame illatába. A Sigma ecsetek feledésbe merültek, helyettük gazdagabb lettem egy RT ecsettel és vettem pár drogériás ecsetet (Catrice, essence, ebelin), de tervben van még pár RT ecset beszerzése és talán még a ZOEVA ecseteknél is körbenézek.

      Pár hete pedig az egyik szülinapi kuponom beváltásával megvettem a Trésor Midnight Rose illatot is, méghozzá egy tusfürdő és testápoló társaságában. /Bocsánat, de csak vakus képpel szolgálhatok (még aznap este megörökítettem, sötétben nem lehet rendesen fotózni) + instagramon is van egy kép./ Így jobban megérte, nálunk a 30 ml 42 €- ba kerül, most a szett volt annyi, de a kuponomnak és a kártyámnak köszönhetően 28€- t fizettem végül.


      A jelenlegi listám sok hosszabb kifutású dolgot is tartalmaz, így azokat nem szeretném még megosztani, talán majd később. Jelenleg még 2 dolog van, amit nagyon szeretnék, lehetőleg ebben az évben. Ez nem más, mint 1 új notebook/laptop. Már többször írtam, hogy a jelenlegi már a végét járja, sokszor raplizik. Az új gépecske remélhetőleg megkönnyíti majd az életem, nem lesz annyi bajom vele (remélem). A másik pedig egy újabb illat, egy újabb első szaglásra beleszerettem típusú. Nem mondom el, majd megmutatom :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése