2013. október 4., péntek

Változás...

Sziasztok!

IF NOT NOW,WHEN?

     Változásra vágyom. Úgy érzem itt az ideje, hogy a blog is változzon. Továbbra is lesznek tesztek, elfogytak bejegyzések, stb. Viszont már ez nekem nem elég. Nem akarom megírni pl. a 100. tesztet az essence szájfényről... sokkal inkább akarok jobb, tartalmasabb, hasznosabb bejegyzéseket. Ezentúl inkább a minőségre koncentrálok, nem a mennyiségre. Lesznek inspirációs, személyesebb bejegyzések (diy is, ha összejön- működök én, csak épp nem mutogatom). Outfit fotókkal nem hiszem, hogy szolgálni fogok... nem változatos az öltözködésem, variálom a dolgokat, de inkább a sportosan elegáns vonalon mozgok (lehet azért időnként, ha lesz valami érdekes, akkor). 

Untitled
képek forrása: weheartit.com
      Nemcsak a blogon lesznek változások, az életemben is szeretnék apróbb változásokat. A hét elején újra hajfestéket ragadtam és befestettem a hajam világos barnára (ehhez a Garnier Olia festékét használtam). Nem annyira világos, mégis jobban érzem magam, már nem vagyok annyira sötét, fekete + pár centivel rövidebb is a hajam. Épp 1 hete vizsgáztam, ma pedig már a kezemben tarthatom a jogosítványom. Ez nekem nagy dolog, mivel kb. 18 éves korom óta nyösztettek miatta, de nem akartam menni, aztán mégis. Fura lesz, de idővel majd megszokom, hogy én ülök a volán mögött. 

     Hosszú kihagyás után újra elkezdek tornázni, na nem kell nagy dologra gondolni. Továbbra is maradok a jógánál és a pilates- nél. Van még egy tervem, mégpedig szeretnék megtanulni olaszul... remélem, sikerül legalább alapszinten elsajátítanom. 

     Végezetül íme 1 kép az aktuális hajamról :)


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése