2013. október 14., hétfő

Nem szeret termékek

Sziasztok!

     Ezentúl lesz a blogon ilyen szeret/nemszeret termékes bejegyzés. Lehet havonta/kéthavonta, attól függ, hogyan sikerül, hogyan jön ki. 

     Ma pár olyan terméket mutatok Nektek, amik nekem nem váltak be. Megvannak a kedvenc márkáim, mégis egy márkán belül is előfordulhat, hogy míg az egyik termékért rajongok, a másik megvételét bizony bánom, mint a kutya.

    Az első ilyen termék ez a MF MAX EFFECT lakkocska (30 Chilled Lilac), hiába a kis kiszerelés, a szép szín, ha a körmeim másnapra ledobják alap és fedőlakk használata mellett is. A másik gondom, hogy hiába a 2 réteg, foltos a végeredmény, ha meg vastaggabb a második réteg, akkor órákig szárad. 

  A másik páciens ez az essence READY FOR BOARDING lehúzható alaplakk. Megvásárlásakor örültem, hogy könnyebb lesz a csillámos lakkok eltávolítása. Hát nagyot tévedtem! Konkrétan darabokban szedegettem le a körmeimről (felsértve a körömlemezt). Az esetleges maradványok eltávolítása lemosóval rémálom, nyúlik, nem jön le, ... 

     Azt tudni kell, hogy nem az első lakkot szokom levenni a polcról, mindig a hátsóbb lakkokból választok (tudjuk, hogy páran szeretik felbontogatni a lakkokat, hogy megnézzék az állagukat, stb.). Lehet én fogtam ki hibás MF lakkot, vagy csak ez a szín ilyen, mindegy is, nem próbálkozok többet a márka lakkjaival.


   Utoljára hagytam ezt az ecsetet. Alapból szeretem az ebelin termékeket (vattakorong, korrektorecset,...), de ez az ecset nem jött be. Hullatja a szálait, nem csak mosásnál, de magában is, elég ha megcsípek 1 szálat és már a kezemben is marad. Szegénykém koszos (i am so sorry), használom ugyan, de csak végszükség esetén. 


a kiálló szálacskákat simán kihúzhatnám, csak már nem akarom
    Jelenleg ők a nem szeret kategória termékei. Valójában van még 1 termék, de azt most kihagytam, mert azt egy másik (összehasonlítós) bejegyzésben tervezem megmutatni.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése