2013. október 24., csütörtök

Kivégezve #6

Sziasztok!

     El sem hiszem, komolyan... újra itt vagyok egy elfogyott termékek bejegyzéssel. Ismét sok terméket fogyasztottam el.


alverde koffeines sampon és balzsam- Végre elfogyasztottam a raktáron lévő samponokat, a balzsam az 1. adag volt (mostanra fogyasztottam el). A sampont szerettem, a balzsammal csak kiszerelésügyileg volt problémám, főleg a végénél. Hiába van alul a nyílás, ha megszakadok mire kinyomom a balzsamot, van még benne 1- 2 adag, de nem fogok vele szenvedni. Nem vásároltam újra egyiket sem. Jobban bejön a Garnier ULTRA DOUX levendulás samponja, ami jobb illatú, jobban habzik, ebből adódóan tovább tart.

Balea BEST AGE ELIXIER, Hajgyökér aktiváló és hajerősítő elixír koffeinnel és keratinnal vékonyszálú, erőtlen hajra- A használati utasítás szerint hetente 2- 3 alkalommal hajmosás után a fejbőrbe kell masszírozni. Nem kell kiőblíteni. Nekem zsírosította a hajtövem, nem jött be, így aztán hajpakoláshoz (ricinus, kókuszolaj,...) keverve használtam el. Nem rossz, de nekem nem jött be, így nem vásárolom újra.


Catrice 360 Raspberry Fields Forever- Imádtam! A tökéletes piross lakk, ami illik hozzám. Még van benne egy pici, de az állaga már nem olyan, így búcsút intek neki. Újravásároltam.

essence BTGN magasfényű fedőlakk- Már a 2. üveggel használtam el. Nálam elég jól bírja, mondjuk az is igaz, hogy az ecset szálainak összeállásáig használatban van ... vagy hogy is mondjam... (a szálak annyira összeállnak a lakktól, hogy felkenés után megmaradnak a körmöm íve szerint). Újravásároltam.

Clean & Clear Morning Energy élénkítő arctisztító tonik- Szerettem. Ha pattanásosabb időszakom volt, akkor használtam. Jól megtisztította a már tisztának hitt bőrömet. Nem vásárolom újra, mert a hideg idő közeledtével a bőröm krémezés ellenére is hajlamos a kiszáradásra (pedig megvan a folyadékbevitel).

essence stay natural korrektor- Elhasználtam, de nem voltam oda érte. Nem egy nagy fedésű, legalábbis nekem nem volt elég. Nem vásárolom újra, mert nekem jobban bejön a Catrice camouflage korrektor.

NINA RICCI MADEMOISELLE RICCI minta- Finom illatú, de nem tudom, mihez hasonlítsam (nem vagyok parfümőr). A Lady Gaga Fame parfümöm mellé kaptam ezt a mintát. Tetszett a pumpás megoldás. Nem veszem meg a teljes kiszerelést, de csak mert nem az én illatom.

alverde barackos arcradír- Sokáig megvolt. Szerettem az illatát, állagát. Jelenleg Biodermás arcradírom van. Újravásárolom, de nem most.


Balea  cseresznyés- mandulás és limeos- aloe verás tusik- Nagyon szeretem a Balea tusfürdőket. A cseresznyés mandulásat még téli időszakban vettem, így nyáron nem használtam. Pár hete viszont kedvet kaptam valami édesebb illathoz, el is fogyasztottam. Nem vettem újra egyiket sem. A limeos túl lightos már, a cseresznyésből pedig van még 1.


Balea borotvák- 3pengés, limitált kiadású, 8 darab van 1 csomagban. Nem rossz, de mintha a sima 2pengés (rózsaszín, talán az is balea) tovább bírja. Nem vettem újra, mert még van belőle.

ebelin acetonmentes körömlakk lemosó, 200 ml- Folyton újravásárolom, ezzel el is mondtam mindent.

oriflame lábradír- Régóta megvolt, mostanra fogyott el. Nem vásároltam újra, inkább keverek itthon lábradírt. Nem rossz termék, de nem voltam tőle elájulva.


xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése