2013. szeptember 2., hétfő

Körömerősítők csatája

Sziasztok!

     Mivel elég sok körömerősítő lakk van a birtokomban, sokról még nem is írtam, úgy gondoltam 1 bejegyzésben megosztom Veletek a tapasztalataim.

     Alapból eléggé erős körmökkel rendelkezem, vagyis csak rendelkeztem, mielőtt zselés körmökre adtam a fejem. Jó volt, tetszett, de a körmeim nem díjazták. Lemezesen törtek.... grrrr. Most már elég jó a helyzet, szerencsére. Mutatom a versenyzőket és persze a képek alatt olvasható a véleményem.

1. essence studio nail fixing system


     Szeretem, a 2 lakk kiegészíti egymást, így aztán egy egészségesebbnek tűnő körmöket kapunk. Rendszeres használattal erősödik a köröm. Sajnos már nem kapható, de ha jól tudom van valami hasonló a jelenlegi kínálatban. Időnként, ha nincs kedvem lakkozgatni, sok időtt tölteni a körmeimmel, akkor veszem elő.

2.essence studio nails ultra strong nail hardener


     Ez valami szuper, komolyan. Olyan bitang, beton körmeim lesznek tőle. Maximum 3 hétig lehet alkalmazni, 2 nap után kell 1 nap szünetet tartani a lakkozások között. Formaldehid tartalma miatt szárítja a körömágyat, így ilyenkor az extra törődés kötelező. Én imádom, olyan szinten megerősítette a rétegesen töredező körmeim 2 hét alatt, hogy wow. Csak ajánlani tudom. Egyetlen problémám, hogy nem tudom, mennyi van még benne.

3. essence studio nails pro white nail hardener

     Vele kapcsolatosan vegyesek az érzéseim. Ha még az alaplakk ellenére elszineződtek a körmeim, akkor vetem be őt. Van egy kékes beütése, aminek köszönhetően felkenve optikailag fehérebbé teszi a körmöket. Hogy mennyire erősíti azt nem tudom, én nem vettem észre semmit. Az is igaz, hogy őt a jobb napokon használom (1-1 ultra strong kúra után, akkor meg már a körmeim erősek).

4. Sally Hansen HARD AS NAILS körömerősítő


     A lakk, amihez türelem kell. Lehetséges, hogy másnak hamarabb hoz javulást, de nekem több hónapos kenegetés után rakta rendbe a körmeim. Őt még az essence ultra strong lakk előtt vettem. Nem rossz, a legjobb, hogy az esetemben az új essence lakkokat tartósabbá tette, ha alapnak használtam. Nem egy olcsó körömerősítő. Még használom, de már nem olyan sűrűn. Nekem nem jött be, hogy több hónap után vehető észre csak a hatása. Valószinűleg a ramatyka körmeimnek is köszönhető volt ez, de azóta nem próbálkoztam vele. 

 5.miss sporty NAIL EXPERT MANICURE STRONG GROWTH VITAMIN A & CALCIUM 


     Hosszú a neve, de így biztosan tudni fogjátok, ha meglátjátok őt. Nem mondom, hogy rossz, de a lemezes töredezésre nem a legjobb körömerősítő. Átlagosnak mondanám. Sima alaplakként funkcionál nálam. 

     Volt még egy s-he körömerősítőm is, de az kb. olyan, mint halottnak a csók. 

     Melyiket próbáltátok? Mi vált be Nektek?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése