2013. szeptember 18., szerda

Kivégezve #5 (legtöbb elhasznált termék)

Sziasztok!

     A bejegyzéshez már egy ideje gyűjtögettem az üres flakonokat. Nem apróztam el, megvártam, míg 1 táskányi össze nem jött :) 



     Eucerin Szem- és szájkontúr krém- Elég sokáig kenegettem, egy nehezebb krém. Ha picivel többet nyomtam ki, akkor látszódott elkenéskor. Elhasználtam ugyan, de teljes méretben nekem ez a krém, még túl sok, szerintem.

     Garnier Moisture Match- Elkenegettem, nem rügyeztem ki. Lehet majd megveszem valamelyiket teljes méretben is. 

     Garnier Miracle Skin Perfector- Örülök, hogy az olajmentes verzióval rendelkezem. Nagyon nem jött be, konkrétan olyan volt, mintha zsírral kentem volna be az arcom.


     Catrice Infinite SHINE 050- Sugar Crush- Róla már olvashattatok a blogon. Elhasználtam, de nem vásárolom újra a csillámok miatt.

     essence szájfények- A rózsaszínről minden felirat lekopott, így nem tudom a nevét, a barna viszont a 08 GLAMOUR TO GO nevet viseli. Egyiket sem vásárolom újra, mostanában sokkal jobban szeretem a krémes, csillámoktól mentes szájfényeket.

     essence stay matt lip cream 03 SOFT NUDE- Nekem picit sötét volt, ennek ellenére szerettem. Az egyetlen bajom, hogy az applikátor nem ér le teljesen az aljára, így nem teljesen üres. Én jól hidratált ajkakra kentem, de csak nagyon keveset, majd az ujjammal eldolgoztam, így nem volt annyira sötét, mintha rendesen használtam volna. Nem vásárolom újra.

     L'ORÉAL VOLUME MILLION LASHES- Anno bedőltem a reklámnak, hát nekem nem tesztett a kapott eredmény, folyton összekentem vele magam. Túl híg volt a festék, rendszeres használatt mellett sem tapasztaltam sűrűsödést. lehet valakinek bevállt, de nekem nem. Örültem, hogy elhasználtam.


     NIVEA krém- A lábamat kenegettem vele. Őt időnként újravásárolom.

     miss sporty Ohh! BLUSHED again... 002 Rose- Az első pirosítóm. Szerettem, nagyon szép rózsaszín pírt adott az orcáknak, de mégsem volt túl sok. Nem vásárolom újra, de csak mert van még egy csomó pirosítóm, amit el szeretnék használni.


    GARNIER Essentials szemkörnyékápoló- Már a 2. dobozkával használtam el. Szerettem. Nem csinál semmi különöset, csupán táplál. Nem vásároltam újra, de csak mert szeretnék kipróbálni valami újat.

     NIVEA Soft- A nagy után, a kicsi is elfogyott. Nagyon szeretem. Testápolónak, arckrémnek, de még kézkrémnek is jó. Újravásároltam, de ezúttal a nagy kiszerelést.


     Avon simply delicate intim lemosó cseresznyevirág- illattal- Sokáig elég volt, mivel nem minden mosakodásnál használtam. Sok vélemény olvasható az intim lemosókkal kapcsolatban. Van ahol azt írják, hogy ne használjuk mindig, van ahol megint mást. Nem vásárolom újra, helyette mást szeretnék kipróbálni.

    Balea Hawaii Ananászos tusfürdő- Nagyon szerettem. Imádtam az illatát, ami sajnos nem volt hosszantartó a bőrömön. Nem vásároltam újra, de csak mert most valami krémesebbre vágytam. A befogott utód is hamarosan elfogy, de utánpótlásom van Balea tusiból.

     GARNIER Pure ENRGIZÁLÓ ARCTISZTÍTÓ GÉL- Az illatát szerettem, szépen tisztított. A kiszerelés is jó, a pumpás adagolónak köszönhetően, pedig a használata is könnyű. Egyetlen bajom, hogy az utolsó cseppek benne ragadtak, nem tudtam kinyerni. Nem vásároltam újra.


alverde szekció:
     Koffeines hajtonik- Hogy mennyire hatásos, azt nem tudom. Elég könnyű a felét egy használatkor a fejbőrre juttatni, így ahogy tudtam spóroltam vele. Kiegészítésnek jó. Nem vásároltam újra.

     Koffeines sampon- Belőle már nagyon sokat elhasználtam, aztán váltottam, de mivel még volt ill. van előle elraktározva, így előszedtem őket. Szeretnék visszatérni az ULTRA DOUX levendulás samponhoz, mert az a legjobban bevállt szilikonmentes sampon (+ nem fogy olyan gyorsan, mint ez). 

     Barackos sampon- Nem rossz, szerettem az illatát. Talán még a koffeinesnél is jobban bejött, de nem vásárolom újra. Lehet majd egyszer, de most nem.


     essence like a walk in the sumer rain- Friss, könnyű, citrusos, talán ezekkel a szavakkal tudnám legjobban jellemezni. Szerettem, a végére viszont meguntam, a hideg időben pedig kevés, így akkor nem is használtam. Nem vásárolom újra. 

     Avon AROMADISIAC- Nem rossz, erősebb illat (nem vagyok parfümszakértő, úgyhogy...), hidegebb időben szerettem, viszont őt is meguntam. Nem vásárolom újra, mivel ebből a golyós illatokból még van pár.


     oriflame ICY FOOT BALM-  Nyáron, a melegben nagyon kellemesen felfrissítette, hűsítette a lábikóim. Télre nem ajánlom pont emiatt + akkor jobb egy gazdagabb lábkrém. Vizes állagú, sokszor a szőnyegen/ágyon landolt a krém egy része. Nem vásárolom újra, talán már nem is kapható.

     ebelin acetonmentes körömlakk lemosó- Mindig újraveszem. Nagyon szeretem az ebelin lemosókat. A pumpás flakont töltöm vele újra.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése