2013. szeptember 9., hétfő

Kiábrándító, idegesítő szokások

Sziasztok!

    A mai bejegyzést egy megtörtént esemény ihlette. Ennek kapcsán, úgy gondoltam, megosztom Veletek, mik azok a szokások, amik engem idegesítenek, sőt, időnként kiábrándítanak.

         Én sem vagyok tökéletes, nekem is vannak idegesítő szokásaim, ahogy sokunknak, pl. ha megeszik a kajám, akkor aztán kicsapom a hisztit, vagy ha épp beleesznek a tányérom tartalmába. Nade bele is kezdek.

Tumblr

       Az első dolog, ami zavar, hogyha valaki nem tud helyesen írni. Oké, a szlovákiai magyarságra hatással van a szlovák környezet, sokszor beleveszünk 1- 1 szlovák szót a mondandónkba (pl. párky, ami magyarul virslit jelent), mert errefele ez a megszokott. Ennek ellenére az, hogy nekem valaki leírja a pizza helyett, hogy pidza!.... vagy épp lefojik, hejedben,... na én ilyenkor kapok agyérgörcsöt. Miért kell ezt csinálni?!

...
képek:weheartit.com

         A másik az utcán/mindenki szeme láttára/ turbékoló párocskák. Na ezt neeeee.... Nemrég eljött látogatóba apukám keresztanyja és a keresztlányuk a pasijával. Ment a turbékolás, pusziszkodás. Oké, szerelmesek, de engem személy szerint ez igencsak zavar. Nem is tartózkodtam velük 1 helységben, inkább lefeküdtem aludni, úgyis fájt a fejem, őket látva meg aztán még jobban fájt volna. Ha kettesben vannak csinálják, de ne társaságban, főleg ne máshol. (Megyjegyzés: A családom többi tagjának is zavaró volt.)

        A következő dolog, ami idegesít, mikor az iskolások útban haza elfoglalják az egész járdát, merthogy ők beszélgetnek. Beszélgessenek, de legyenek tekintettel másokra is! Miért kell nekem bemenni a bokrok közé, hogy kikerüljem őket?! Ha pedig szólok, akkor még nekik áll feljebb! (Sok esetben az sem mindegy, hogyan szólok, vannak olyanok, akik nem reagálnak a magyarra, csak szlovákul hajlandóak megszólalni.) Ez az elfoglalom a járdát eset még a helyi kisebbségre is vonatkozik, segélykor nem lehet elmenni a bank és posta előtt, mert elfoglalják az egész járdát! Viszont nekik, inkább nem szólok... sok a nem normális köztük (inkább átmegyek a másik oldalon lévő járdára).

     
    Aztán még ami idegesít, az a fogcsikorgatás, szürcsölés, csámcsogás, a késés,vagy hogy a tüsszentéskor nem rakom a kezem a szám elé esetekről már ne is beszéljek. Még valami, ami kiborít: ha egy pasi elkezd picsogni, nyavalyogni. 

Titeket milyen szokás idegesít fel? 

xoxo, Réku

                 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése