2013. augusztus 24., szombat

Tipp: Tartósabb manikűr essence lakkal

Sziasztok!

Nem újdonság, hogy az essence lakkok a megújulásuk óta nem épp a tartósságukról híresek. Van, hogy másnap már vállalhatatlan, hacsak nem épített/ zselés körömre kenjük.  Összeszedtem Nektek azokat a tippeket, amik nekem beválltak.

1. Rövid körmök- Tartósabb, legutóbb 4 nap után mostam le, de még akkor sem volt vállalhatatlan a manikűröm.

2. Alaplakk- Nekem 2 is bevállt, az egyik az essence studio nails 24/7 alaplakk, a másik a Sally Hansen HARD AS NAILS körömerősítő lakk.

3. Fedőlakk- Nálam az essence BTGN magasfényű fedőlakk a nyerő.

Nem mondom, hogy ami nekem bevállt, az másnak is jó lesz. Úgy gondoltam, meg kell osztanom Veletek. 

Remélem, tudtam segíteni.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése