2013. augusztus 20., kedd

...mert kellett, mert elfogyott és mert ünnepeltem (új szerzemények)...

Sziasztok!

   A múlt héten ügyintézés előtt beugrottam a dm-be, mert szükségem volt pár dologra, aztán pedig az egyik barátnőmmel kávéztam. Egyszerűen bizonyos időközönként igénylem a csajos programokat, mikor is nem a helyben levő barátnő(im)mel találkozom. Nade, mutatom is miket vettem/ kaptam... azért kaptam, mert szülinapom volt ill. nyaralásból hozták nekem, stb (így van ami régebbi szerzemény).



Imádom a Balea tusfürdőket, mivel igencsak fogyóban van a jelenlegi, így beszereztem a hosszútávú utánpótlást. Most egy időre le van a gondom :)


Kellett egy arctisztító napi használatra, így a Neutrogena krémes arctisztítója mellett döntöttem. Ha már arcápolás akkor Balea maszkokat is vettem, remélem, jók lesznek. Szeretem a Balea maszkokat. Az argán olajról már olvashattatok. A rózsaszín apróság pedig egy ebelin arctisztító korong (róla tervezek írni a Neutrogena arctisztítóval együtt).


Ez a golyó a meglepetés termék, de komolyan. Legnagyobb örömömre a manufaktúra üzletben árulnak Bomb-os fürdőgolyókat is, így jött haza velem. 



 Ezeket a szépségeket rendeltem, az első NYX termékeim, imádom őket! Alul láthatjátok a mintákat.


A rózsás hajpánt és a rózsás hajdísz pedig a tesókám nyaralási ajándéka :) kaptam még csokit és bögrét is, a bögrét befogtam a szemceruzáknak, szájfényeknek, de az instagramon meg tudjátok nézni.


Jelenleg várok még 1 dolgot, ha minden igaz már úton van. A személyesebb ajándékaimat nem akartam közszemlére tenni, remélem, ezt megértitek.

Majd lassan jönnek az elsőre bejegyzések, ugyanis van pár termék, amit még nem mutattam Nektek.

xoxo, Réku



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése