2013. augusztus 2., péntek

Kivégezve #4 + egy hír

Sziasztok!

     Újabb kupac üres kencefice csomagolás gyűlt össze. Hála az ilyen posztoknak sokkal hamarabb fogynak el a termékeim, amiket eddig halmoztam, vagy  csak épp úgy álltak a polcon. Van, amit újraveszek, van amit nem.


     Balea radírozós tusoló- Imádtam az illatát,engem citromos sütire emlékeztet. Szőrtelenítés előtt szerettem használni, jól teljesített. Nem vásároltam újra, de ha még találkozok ezzel a termékkel beszerzem az utánpótlást.

     GARNIER Ultra DOUX sampon- A levendulás változattal együtt vettem. Az illatát szerettem, de nekem a levendulás jobban bejött. Hiába az 5 gyógynövény, a hajmosást nem tudtam kitolni... lehet a meleg miatt se vált be, mert ugye az ember ilyenkor jobban izzad, talán majd ősszel teszek vele egy újabb próbát. 

     Balea bogyósgyümölcsös tusoló- Limitált, még tavasszal vettem, ha minden igaz. Lehet a meleg miatt, de nekem túl sok volt ez az illat, inkább hidegebb időben ajánlatos használni. Az állaga ilyen zselés vagy nem is tudom... a lényeg, nem olyan folyós. Nem vásárolom újra, mivel most a limitált Hawaii ananászos tusi van használatban.


     BEAUTY FORMULA uborka- avokádó arcradír- Amit eleinte szerettem benne, azt a végére nagyon megutáltam. Krémes, nem egy húde radírozós termék. Ennél jobb az Alverde barackos arcradírja, mégha jelentős is a méretbeli különbség. Az utolját már testradírként használtam el. Nem vásárolom újra.

     BIODERMA Sébium micellás tonik- Imádtam. A sminket tökéletesen leszedi. Én reggelente sminkelés előtt is szoktam használni. Nem lett több pattanásom, nem csípte a szemem. Újravásároltam, ez nem is volt kérdés. Most szerencsésen a 250-es kiszerelés áráért vettem 500 ml-t. Csak ajánlani tudom.

     Balea UREA lábkrém- Egy másik blogon olvastam róla (ha megfeszülök sem tudom, kinél), így aztán a kosaramben landolt. A száraz lábikóim megmentője. Pár nap alatt rendbeszedte a talpacskáimat. Újravásároltam.

     essence gel- look fedőlakk- A BTGN fedőlakk kipróbálása előtt használtam ezt a fedőlakkot. Őszintén szólva, a BTGN 100x jobb ennél. Mikor már azt hittem, teljesen megszáradt, jött a meglepetés reggel: párnalenyomatos körmök... elkenegettem, főleg bizsukra. Nem vásárolom újra, mert a BTGN a nyerő fedőlakk.

     Vadenecum OXY WHITE FRESH-  Érzékeny ínnyel vagyok megáldva, már sokféle fogkrémet kipróbáltam, de eddig a Vadenecum a nyerő. A régebbi fogkrémektől csak még jobban vérzett az ínyem fogmosáskor. Ennél is vérzik, de nem olyan mértékben (puha sörtéjű fokefét használok) + szájvíz is van benne. Újravásároltam, de egy másik fajtáját.

     Oriflame oxigenizáló alapozó- Szerettem, az árnyalata megfelelő volt nekem. Nem vásároltam újra, most más alapozót használok.

     Catrice Enter Wonderland ezüst tus- Anno akciósan vettem. Lehet csak nálam, de nem volt túl tartós, így inkább csak kiemeléshez használtam. Elfogyott, ha még kapható lenne sem vásárolnám újra.

Használtátok valamelyik terméket az említettek közül?

xoxo, Réku

UI: Legnagyobb meglepetésemre idén én is, jobban mondva a blog, a Goldenblog 2013 jelöltek között vagyok. Nem tudom, hogy hogyan kerültem a jelöltek közé, mivel én nem jeleztkeztem, de nagyon örülök. KÖSZÖNÖM!

Itt tudtok szavazni: http://goldenblog.hu/szavazas.aspx, az életmód kategóriában találhatjátok meg a blog nevét. Minden szavazónak köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése