2013. augusztus 15., csütörtök

Elsőre: Saloos Bio Argan Revital

Sziasztok!

     Tegnap barátnőmmel találkoztam, buszra menet megálltunk egy üzletben, mert felfedeztem, hogy hova költözött át. A termékeket megnézhetitek a http://manufakturashop.sk/ oldalon, a boltban árulnak még the bomb cosmetics termékeket is + a címadó argán olaj is megtalálható a boltban (így nem kell netről rendelnem).



   
   Szlovák leírást olvashatunk az üvegcsén, én lefordítottam a fontosabb információkat. Tápláló természetes olaj, mellyel minden bőrtípust ápolhatunk, még az érzékeny bőrt is. Magas az esszenciális zsírsav, antioxidáns és E vitamin tartalma, revitalizál és vitalitást ad. Rózsa, levendula és a citrom illat jótékony hatása is érvényesül. Bio, hidegen sajtolt és 100%- ig természetes esszenciális olajokból készült.


   
     Arcápolási rutinom utolsó lépésekent tegnap nem krémet, hanem pár csepp olajat kentem el az arcomon. Hamar beszívódott, nem hagyott maga után olajos érzést. Az illata nagyon kellemes, én főként a citromot érzem. Ezután pár csepp olajat cseppentettem a tenyerembe, összedörzsöltem és felvittem a hajvégeimre. A hajam nem nehezült el, nem látszódott az olaj.


     Kiváncsi vagyok hosszabb távon, milyen változásokat hoz majd mind a bőröm, mind a hajamat illetőleg.

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése