2013. augusztus 10., szombat

Elsőre: BIODERMA SÉBIUM EXFOLIATING GEL

Sziasztok!

   A mai nappal új sorozatot indítok. A sorozat lényege, hogy leírom az első benyomásom 1-1 újonnan vásárolt termékről. Az első páciensem a Bioderma Sébium tisztító, mikrohámlasztó hatású gélje (fura a magyar megnevezés, de a magyar oldalon így szerepelt, ezért írom én is így).



     Úgy döntöttem, ideje lecserélnem az arctisztító rutinom tagjait. Mivel a Sébium micellás tonik nagyon bevállt, így újravásárláskor megrendeltem ezt az arcradírt is. A termék papírdobozban érkezik, gél állagú sok pici szemcsével. Már első használatkor pihe- puha lett a bőröm. Nem kell belőle sok a gél állagnak köszönhetően.  Nem szárította túl a bőröm, de én alapból minden arcápolási rutint krémezéssel fejezek be (kivéve, ha épp tápláló pakolást használtam).



 A hivatalos leírással nem traktállak Titeket, ha valakit érdekel a Bioderma oldalán elolvashatja.
Pontos árat nem tudok mondani, mivel én akciósan vettem. 

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése