2013. augusztus 3., szombat

Catrice Infinite SHINE szájfény

Sziasztok!

     Már egy ideje érik ez a bejegyzés. Egyik zsákmányolós videómban már mutattam nektek ezt a 2 száfényt. Én eddig az új Catrice szájfényekről nem olvastam tesztet, ezért is írok róluk. 



     2 árnyalat van birtokomban: 050 Sugar Crush és a 040 Like a Nude Life, mindkettő tökéletes hétköznapra (5 ml). Az applikátor más, mint a régi Catrice szájfényeknél. Hajlított és van benne egy kis mélyedés, a szájfény illata kellemes, karamellásnak mondanám, de lehet másnak más jut róla eszébe :) Elsőre nagyon hasonlóak, de mégsem.




     A  Sugar Crush halványabb és arany csillámos, amit én szoktam érezni is. A Like A Nude Life pedig az előzőhez képest sötétebb, jobban nude árnyalat pici ezüst csillámokkal, engem nem zavarnak, nem úgy mint a Sugar Crush esetében. Kellőképp ragadósak (inkább krémesebbnek mondanám), nem az felkenem és már lent is van a szájfény az államnál típussal van dolgunk. Az essence stay with me szájfényekhez viszonyítva hígabb, a régi Catrice Lip Appeal szájfényekhez viszonyítva is valamivel hígabb. A régi állagra nekem jobban bejön. 


Sugar Cruch és Like A Nude Life

Sugar Cruch és Like A Nude Life
 Közelebbről szemügyre véve a tubus: 


Like A Nude Life

Sugar Crush
Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése