2013. augusztus 10., szombat

Aktuális kedvenceim

Sziasztok!

     Az utóbbi időben hanyagoltam a havi kedvences bejegyzéseket. Ennek egyszerű oka van, kb. ugyanazokat a termékeket használtam havi szinten. Most mégis összeszedtem a kedvenc termékeim, hogy megmutassam nektek :)



essence twilight breaking dawn highlighter- A nyári szinemhez tökéletes ez a kis aranyos csillogású highlighter.

Balea Young ajakbalzsam- Nyárra megteszi, télen szerintem kevés lenne.

Carlo di Roma szemhéjpúder trió- Ha szines sminkre vágyom, akkor hozzá nyúlok legtöbbször.

Catrice MULTICOLOUR púder (010 ROSE BEIGE)- Nem rendeltetés szerint használom, hanem kontúrozáshoz. Pont annyira látszik, amennyire kell. 

Catrice Infinite SHINE szájény (050 Sugar Crush)- Róla már olvashattatok, nem részletezem.

Avon plumb pout szájfény (pink pucker)- Szeretem a hűsítő érzést, ebben a melegben jól esik.



miss sporty pirosító (002 Rose)- Egy kis rózsás pír mindig jól jön. 

Catrice PURE CHROME (C04 Artfully Lustrous)- Nagyon szeretem, sokszor kombinálom a lila trió sötétebb színeivel. 


essence szemöldök szett- Régen a világos színt használtam, ma már inkább a sötétebb kerül a szemöldökömre (a sötét hajam miatt). 

Catrice szemöldök gél- Az essence szemöldök szett után ezzel regulázom meg a rakoncátlan szálakat. Magában is szokom használni, de nekem úgy kevés, viszont már akkor is látszik, hogy van szemöldököm.

Collistar liftinges korrektor- Szemem alá kerül, szuper, csak drága. 

Spirált és az alapozót is váltogatom, így nincs kedvenc a jelenleg használatban levőknél.

Van olyan a felsoroltak közt, ami nálatok is kedvenc?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése