2013. július 15., hétfő

Ne hagyd magad!

Sziasztok!

     A mai poszt témája most nagyon aktuális nálam. Talán már írtam, ha nem akkor most :), hogy rászántam magam a jogosítvány megszerzésére. Az elméleti oktatást követően jött a szimulátoros vezetés, ahol elment a kedvem az egésztől. Ugyanis az oktató állandóan megjegyzéseket tett "Mivel játszottál kiskorodban?" a válaszra meg bezengte, hogy "Na, az a baj, mert nem autókkal." és még sorolhatnám. Az első rendes vezetésem is ezzel az oktatóval történt, hát... volt jó és rossz pillanata is a vezetésnek. Azóta mással járok, de az első órai kuplungos tanács megmaradt, amit most le kell dobnom, mivel most állandóan leveszem a lábam, pedig rajta kéne hagyni... szal el tudjátok képzelni... van bakizás rendesen. 



     Ezzel oda szeretnék kijukadni, hogy hányszor szembesülünk olyan megjegyzésekkel akár idegenektől, ismerősöktől, akár családtagoktól, barátoktól, hogy neked ez nem megy, hagyd abba, ne csináld, stb. Bevallom, az első oktató beszólásai miatt majdnem abbahagytam az egészet, de aztán megmakacsoltam magam (na meg persze édesanyám nyaggatása/rábeszélése is segített), hogy most már csakazértismegmutatomhogymegtudomcsinálni állapotra álltam át. Azóta van haladás, de még nem az igazi. Nade nem ezt akartam ezzel mondani. A poszt lényege a következő: Mindegy mibe vágsz bele, mindig lesz valami/valaki ami miatt abba szeretnéd/akarod hagyni. NE TEDD! Mutasd meg neki(k)/ a környezetednek, hogy igenis végigcsinálod, kitartasz, nem adod fel! 


képek forrása: weheartit.com
    Sokszor kerülhetünk még ilyen helyzetbe, de nem szabad feladni, küzdeni kell, hogy elérjük a hőn áhított célt, legyen szó álomalakról, álommunkáról,... vagy akár épp a jogosítványról. Nem vagyok én pszichomókus, csak leírtam a gondolataim, amik most cikáznak a fejemben, így a mai vezetés után.

Legyen szép napotok! :)

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése