2013. július 16., kedd

Liebster blog díj 2.

Sziasztok!



     Újra megkaptam ezt a díjat, ezúttal névrokonomtól, aki Rékus név alatt vezeti a Vouge and Life blogot. Ezúton is köszönöm, hogy gondolt rám díjazáskor. 

     Ebben az esetben csak a kérdésekre válaszolok, mivel a díjat már 1x továbbadtam.


1. Mi a legszebb élményed a blogolással kapcsolatban?

A sok kedves komment és mikor mail-ben is megkeres valaki, mert 1 posztomban látott termékről érdeklődik bővebben.

2. Ha választhatnál, hogy melyik üzlet kollekcióját kaphatnád meg ajándékba, melyik lenne az?

Huh, nehéz kérdés, nagyon... de talán Terranova esetleg New Yorker vagy Gate, de csak mert ezekben az üzletekben találok magamra méretet, máshol méretügyileg ufónak néznek :D

3. Hova utaznál el legszívesebben?

Olaszországba, a város, a környék már mindegy.

4. Kedvenc körömlakkod?

BTGN fedőlakk, amúgy essence (de a régi color & go) lakkok.

5. Kedvenc bloggerinád?

Nagyon sok van, nehéz válaszolni. Van akinek a sminkjeit szeretem, másnak a stílusát, amiből inspirálólag hat rám, megint másnak a manikűrjeit, vagy épp a nem szépségápolással kapcsolatos bejegyzéseit. Ezek miatt nagyon sok kedvencem, akik közül nehéz választani 1 valakit.

6. Mi az ami a legjobban fel tud bosszantani egy sminkelés közben?

Mikor nem egyformára sikerül a tusvonalam.

7. A legédesebb dolog amit valaha láttál?

Huh, talán a Velencei karneválos emlékek közül való, a picurokat beöltöztették a szülők mindenféle jelmezbe (maci, tigris, macska, hercegnő,...). A másik pedig unokatesóm kisfia, mikor a nevemet mondja... nem tudja rendesen kimondani, így hol Téka, hol Géka, hol Kéka vagyok :)

8. Egy kép rólad amit a blogon még nem láthattunk!



9. Mikor vagy a legboldogabb?

Ha olyanokkal vagyok, akik fontosak nekem és ha eszek :D Nincsenek önértékelési vagy étkezési problémáim, csak imádom kiélvezni a finomságokat.

10. Kedvenc ékszered?

Talán az ezüst ékszereim.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése