2013. július 8., hétfő

Kivégezve #3

Sziasztok!

Egy újabb adag kiürült flakon kupac volt a sarokban, most róluk lesz szó... 


 Palette COLOR CREME hajfesték G3 árnyalata- Egy rövid ideig ismét a melíresek táborát erősítettem, de valahogy nem volt az igazi, így ecsetet ragadtam és befestettem, ebből a fajtából 2 dobozzal kellett. A színe tetszik, de már látszik a szőke (szokás szerint a szőkített rész kezdi ledobni a festéket)... Az illatát is szerettem, a hajam festés után kellemes tapintású, finom illatú volt. Egyértelműen újravásárolom.

GARNIER Ultra DOUX levendula- rózsa sampon- Nagyon szerettem! Az illata, az állaga. A legjobban az tetszett, hogy nem zsírosodott olyan gyorsan a hajam, így ki tudtam tolni a hajmosást. Jelenleg a zöld, 5 gyógynövényes változatát használom, de már vettem ebből a fajtából utánpótlást.


 Lilien aloeverás arctonik- Nekem nem ért sokat, ilyen vészmegoldásként vettem, aztán valahogy elhasználgattam, de nem vásárolom újra. Olyan volt, mintha sima vízzel törölgetném az arcom, semmilyen változást nem tapasztaltam.

Clean & Clear morning energy tonik- Lehúzta a már begyulladt pattanásaim, szuperül tisztít magában is. Mintha picit szárítana, de nem zavart, mert utánna alapból krémeztem az arcom. Újravásároltam, már a második flakont fogyasztom.

Balea WELLNESS tusi (?)- Ázsiai jázmin tea van benne, ha minden igaz (nem tudok németül, pedig általánosban azt tanultam). Kellemes illatú, zselés állagú tusfürdő, nagyon szerettem. Most nem vásároltam újra, de biztosan beruházok még rá. Jelenleg az épp raktáron lévő tusfürdőket használom.


 Avon körömlakk lemosó- Nagyon sokáig megvolt, nem akartam elhasználni, aztán mégis sikerült. Használat után finom, virágos illatú maradt a körmöm/kezem. Leszedte a csillámos lakkokat is, igaz, akkor azért kellett áztatni rendesen. Már megvolt egy ideje, lehet új korában jobban szuperált. Nem vásárolom újra, mert van másik kedvencem, mégha az nem is hagy virág illatot.


Flormar szájfény L410- Sűrű, jól ragaszkodó szájfény volt ecsetes applikátorral, amit szerettem. Egyetlen problémám az volt, hogy a szín lekopása után a csillámok, bizony a számon maradtak. Végülis elkenegettem. Őt egy nyereményjátékon nyertem. Jelenleg nem áll fenn az újravásárlás veszélye (nincs a közelben Flormar termékeket áruló hely).

Avon Eternal magic golyós parfüm- Beszereztem ezekből a golyós parfümökből/illatokból párat, ő az első, aki el is fogyott. Hol a magaménak éreztem, hol nem. Végülis nem rossz ez a megoldás, csak épp szöszgyűjtő (nálam sikeresen összeszedte a legapróbb szöszöket is a golyócska). Nem vásároltam újra, mivel van még 3 ilyen kiszerelesű más illatom.

Oriflame powerShine rúzs, Frosted Champagne- Sokat használtam, nagyon szerettem... meg is látszik a csomagolásán. Sokáig nem használtam, nemrég fedeztem fel újra és a maradék rúzst el is kenegettem. Még van belőle 1 felbontatlan darabom, így nem kell újravásárolnom.

Azt vettem észre, hogy mióta írom ezeket a kivégezve posztokat, sokkal jobban figyelek, mit veszek, mi az amire szökségem van, ami nincs itthon, amiből kevés van. Rendesen örülök 1-1 kiürült flakonnak :D

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése