2013. július 4., csütörtök

Cím nélkül is sokat mondó

Sziasztok!

A bejegyzésnek nem tudtam címet adni, valahogy nem jött össze. Mint tudjátok gyakorlaton voltam, aminek pénteken vége lett :( ... az álláskeresés pedig eddig sikertelen volt (valaki még visszajelzést, elutasító levelet sem küld). Nem is erről akartam írni, úgyhogy be is fejeztem :)


Foto del diario | via Facebook

Ezidő alatt valahogy más lettem, először nem vettem észre, nem regisztráltam a dolgot. Barátnőm szokta mondani, hogy kivirultam, stb. Én meg mindig csak elcsitítottam, hogy ugyan már, miket beszél,... de idővel csak beláttam, hogy nem is beszélt zöldeket! Van valami abban, amit mondogatott nekem. Tényleg változtam, kivirultam, jobban érzem magam a bőrömben és ez látszódik is rajtam! Ennyi bókot sem kaptam még soha (nemcsak az ellenkező nemtől). Fura is a dolog, de jól esik, nagyon is jól!


Be kellett látnom, hogyha rendben vagyok belül, akkor az meglátszik külsőleg is. Persze, ennek ellenére időnként vannak rosszabb pillanataim, de igyekszem nem emészteni magam. Állandóan mosolygok, jó kedvem van, ami kihat a körülöttem lévőkre is + az idegenek is észreveszik. Már 1 csomószor elcsíptem olyan mondatot, 2 idegen között, amiben a "hogy mosolyog" és ehhez hasonló szavak hangoztak el. Én már ezen is elmosolyodom, de van hogy nem mosolygok, csak belül, mégis meglátni rajtam... szerintem.


Meglehet, most jutottam el oda, hogy élvezem a dolgokat, megbékéltem, benőtt a fejem lágya, elfogadtam magam, stb... nem tudom pontosan, de valami változott (már ideje volt, így lassan 26 éves fejjel :P...) ... és ez a változás jól jött, kellett.

Még előttem van jópár dolog, kitűzött cél, de most mégis ez a változás az, ami hozott valamit az életembe, amin nem akarok változtatni, mert élvezem...

Remélem, azért valamennyire megértettétek, mit is akartam mondani, mégha picit kesze- kuszák is a gondolataim :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése