2013. június 1., szombat

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear Körömlakk

Sziasztok!

Sorban hozom a szülinapos kommentekben említett témákat, vagyis inkább igyekszem majd mindenkinek a kedvére a tenni :)


A jobb oldali lakk a főszereplő.
Már olvastam más blogokon a Sally Hansen körömlakkokról, csak épp nem erről a fajtáról. Én ezt a lakkot kuponnal vettem, máshogy valószinűleg nem is nézelődtem volna ezeknél a lakkoknál. Újabban odavagyok a rózsaszín körömlakkokért, így a 470- es Bubblegum Pink árnyalat landolt a kosaramban. Az ecsete hosszú, picit talán túlhosszú is, meg kell szokni. A lakk jól terül, én 2 vékony rétegben vittem fel, de lehet 1 vastagabb réteg is megteszi.

Íme élesben: a gyűrűsujjamon Hello Holoval dobtam fel.




 ...majd gondoltam egyet és a többire Holo topping, please! került.



Nekem tetszik a végeredmény. 

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése