2013. június 7., péntek

Kivégezve #2

Sziasztok!



Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar, de újra elfogyott pár termékem, így hozom a kivégezve poszt második felvonását.


Nivea happy time tusfürdő Élénkítő narancsvirág illattal és tápláló bambusztejjel- Egész télen őt nyúztam. Még névnapomra kaptam 1 nagy kiszerelést belőle, így mikor a kicsi kifogyott, mindig feltöltöttem. Az illatát imádtam. Kellően habzik, krémes, nem szárít (télen ennek ellenére én testápolóztam utánna). Később lehet újraveszem, de most mást használok.


Adidas pure lightness- A jó idő közeledtével átváltottam a könyedebb, friss illatokra. Őt gyorsan elhasználtam, nem vettem újra. Most az Avonos golyós illatok vannak porondon.



s-he x-treme hardener lakk- Elhasználtam, de nem tapasztaltam nagy változást. Sokszor vele higítottam a sűrűsödő lakkokat.

Avon planet spa Török termál fekete szappan- Kellemes illatú, de nehéz volt kinyomni a tubusból. Ha mostam le alaposan, akkor bizony a törülközőm szürke foltos lett. 

essence Fruity pirosító- Nagyon szerettem. Olvastam sok helyen, hogy nem  vált be, nekem viszont tökéletesen megfelelt. Sajnos a végére megváltozott az állaga, olyan gumis, nyúlós lett, így aztán a maradékot kidobtam. A tégely pedig új lakót kap majd :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése