2013. június 19., szerda

Hol is kezdjem...

Sziasztok!

Az utóbbi időben sokminden történt velem, emiatt nem volt bejegyzés, pedig annyi ötletem van, még videóra is! A sok jó mellett történt 1 rossz is, ami  miatt veszélybe került a budapesti kirándulásom, de szerencsére nem kell kihagynom, elhalasztanom! Szóval péntek, szombat, vasárnap Budapesten leszek, már alig várom! Érdekel titeket, hogy mit viszek magammal? Terveim között szerepel, hogy majd videózok, csak ne felejtsem el vinni a kicsikémet :D 


Továbbá vasárnap túlestem az első vezetésemen is, a tanfolyam elméleti és szimulációs részén már rég túl vagyok, most volt a gyakorlat... ahhoz képest, mennyire paráztam, egész jól ment. Kaptam házi feladatot és persze közben tesztelek, tanulok... csak most a hétfői rossz esemény miatt nem voltam vezetni, teljesen letaglózott a dolog, nem akarok róla beszélni bővebben. Van még 1 dolog, lehet 1 más "programnak" köszönhetően maradok gyakorlaton, ami nem is lenne rossz. 

Legyenek videók, érdekel Titeket?

xoxo, Réku

u.i.: Ha szeretnétek, a blog facebook oldalára kiírom majd, hogy épp aznap mi lesz a program... hátha összefutunk :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése