2013. június 1., szombat

Amire kíváncsiak voltatok

Sziasztok!

Elvileg videóban szerettem volna megválaszolni a nyereményjátékos kommentekben feltett kérdéseket, de az időjárás miatt a fényviszonyok nem a legjobbak, így maradt az írott forma (lehet később megcsinálom videó formájában is).

Mennyi ideje cserkészkedsz és hogy éled meg lányként? Többen is vagytok lányok? 

1996- ban jelöltként kezdtem, 1997- ben tettem fogadalmat és kaptam zöld nyakkendőt, pár napra rá pedig az 1. Szövetségi Nagytáborban találtam magam (10 nap, amiből minimum 8 esős volt, nyakig sárosan, koszosan... kb. úgy néztünk ki mint a malacok), ami olyan "egyből a mély vízbe" típusú tábor volt. Aztán folyamatosan végigjártam a ranglétát (2003- Segédőrsvezetőképző tábor, 2004- Őrsvezetőképző tábor 2010- Kiscserkészvezetőképző tábor). Nagyon sok élménnyel, tapasztalattal gazdagodtam. Persze voltak passzív időszakok is, de ez normálisnak mondható. Időközben én lettem a csapat egészségügyise is, de ez is egy véletlen műve, 2012- ben egy 120 fős cserkésztábor egyik eü-se voltam, igazán élvezetes volt, éjjeli riasztás, stb. Sokan vagyunk lányok, mondhatni a csapatunk nagy része lány, ráadásul táborokban is többen vagyunk :D Táborok alkalmával nem vagyunk tip-top állapotban, van, hogy 3- 4 napig nincs alkalmunk rendesen tisztálkodni, hajat mosni, vagy épp ezeket a dolgokat patakban (környezetszennyezés nélkül)/ lavórral megoldva végezzük. Megszoktuk. A 70 literes hátizsákot fél kézzel felkapjuk, tüzet gyújtunk 1 gyufával, 25 km-es túrákra megyünk, szabad ég alatt alszunk és mégis élvezzük. Sok számomra fontos embert köszönhetek a cserkészetnek, rengeteg élménnyel, tapasztalattal gazdagodtam és még folytathatnám.



2013 Cserkészbál
2011 OAMB
2012- OAMB TV

Sok olyan sminked van amit tuti nem fogsz elhasználni?:)

Van pár olyan sminkcuccom, ami most háttérbe szorult. Főleg a szemhéjpúderekkel vagyok így, mindig a már megszoktt, jól bevállt szemsminkemet készítem, nincs kedvem/időm még azon agyalni, hogy mit mivel párosítsak :D Igyekszem elhasználni a dolgaim, van amit még a blog indulásakor vettem, most dobtam ki az üres dobozt/palettát,...

Még mindig olyan lelkesedéssel írod a bejegyzéseket, mint amikor elkezdted a blogot, vagy már lelkesebb vagy?

Még mindig lelkes vagyok, viszont vannak napok, mikor megírok 1-1 posztot és elrakom/kitörlöm. Mióta gyakorlaton vagyok kevesebb az időm, mégis próbálom nem elhanyagolni a blogot, ezért sokszor időzített bejegyzéseket olvashattok :)

Mi sarkalt arra, hogy blogolásba kezdj? :)

Jó kérdés. A mai napig nem tudom, hogy miért, de egy nap elkezdtem blogokat olvasni (valószinűleg valami termékkel kapcsolatos információkat kereshettem...), aztán azon kaptam magam, hogy falom a blogok bejegyzéseit. Pár napra rá elkezdtem írni a blogot, úgy éreztem, van mit mondanom. Ráadásul akkoriban kellett valami, ami cseppet felráz, ami miatt érdemes felkelni... padlón voltam, olyan dolog történt, ami megesik, mégis bennem egy világ dőlt össze akkor, csalódott voltam, napokig ki sem mozdultam, alig ettem, majd szép lassan összeszedtem magam, amiben a blog is segített. 

Ennyi kérdés érkezett. Remélem, választ kaptatok :)

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése