2013. május 20., hétfő

Sally Hansen HARD AS NAILS - NAIL HARDENER /STRENGHTEN & GROW/

Sziasztok!

Ez a körömerősítő lakk már egy ideje birtokomban van. Eddig még nem írtam róla, mert rendszertelenül használtam, így nem tudtam, hogy jó vagy nem. Most viszont már kialakult a véleményem erről a termékről. Ez volt az első Sally Hansen termékem, előtte más körömerősítőt használtam, ami egy idő után nem úgy működött nálam (hiába lakkoztam vele, nem erősítette a körmeim, csak rosszabb lett a helyzet).




A leírás szerint töredező, repedező, lemezesen törő körmökre ajánlott (magyar leírással nem rendelkezem, így hozzávetőlegesen próbálom lefordítani). 1-2 rétegben kell felkenni, önmagában, de alaplakként is használható. A használati utasítás szerint a széleket, sőt a körmünk másik oldalát (mintha Louboutin lakkozást készítenénk) is befesthetjük vele. Védőréteget képez, aminek köszönhetően a körmök erősödhetnek. A lakk maga eléggé híg, az ecsete hosszú.

Mint már írtam az előtte használt körömerősítő lakkom csődöt mondott, ezért kerestem másikat. Erre a lakkra esett a választásom, remélve, hogy megéri az árát. Kezdetben rendszertelenül ill. felváltva használtam az essence 2 lépéses körömerősítő lakkokkal, így nem is tudta kifejteni hatását. Hiába kentem, ugyanúgy lemezesn törött a körmöm, sőt volt, hogy végigrepedt (!). Aztán elkezdtem szépen használni és kifejtette hatását. Kb. 5-6 hét alatt rendeződött a helyzet, ezidő alatt 2x rövidre kellett vágnom a már végigrepedt rész miatt, olyan 3 hete növesztem a körmeim. Megmutatom Nektek jelenlegi állapotot. Nekem ez most nagy dolog, mivel hónapok teltek el úgy, hogy a körmeim lemezesen törtek... esélyem nem volt hosszabb körmökre.



13,3 ml- t kapunk 5- 6 €- ért (sajnos a pontos árára nem emlékszem). Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése