2013. május 4., szombat

Kivégezve #1

Sziasztok!

Nem öltem meg senkit :D Csupán kivégeztem pár terméket. Másoknál is szeretem olvasni az ilyen elfogyott jellegű posztokat. Eddig nem gyűjtögettem az üres flakonokat, de most valahogy kedvet kaptam hozzá. Íme, az általam elhasznált termékek: 


Collistar micellás tonik- Róla, már olvashattatok tesztet. Imádtam, de az ára miatt nem vettem újra, most Biodermás társát használom.

Nivea Soft krém- Imádtam és imádom, ugyan még van benne egy kicsi, de nem akarom tartogatni a dobozát. Testápolónak és arckrémnek is használtam. Nem hagy zsíros érzetet. A bőröm szerette, így újravásároltam (sorry a fejjel lefelé pózért).

Alverde koffeines sampon- Ismét egy fejjel lefele póz :) Szerettem, de most nem vettem újra, most a Garnier szilikonmentes samponokkal próbálkozok.

Clean & Clear tonik- Véletlenül vettem meg, bőröm rosszabb napjain nagyon jól jött. Lehozott minden szennyeződést, ami esetleg még arctisztítás után maradt. Szerettem, egyelőre nem veszem újra.

Nivea Thermo arctisztító gél- Szerettem a melegítő érzést, tisztított, de nem egy nélkülözhettetlen termék. Simán kiváltható más arctisztítóval. Nem vásárolom újra.

Essence nude glam 04- iced latte- Ez még az első üvegcsém. Imádtam, imádom, van belőle új és régi csomagolású. Nem tudok meglenni nélküle, szerintem ez jobban illik hozzám, mint a barnásabb árnyalatú társai.

Essence BTGN magasfényű fedőlakk- Még a pesti kiruccanásom alkalmával vettem. Mostanra már csak az alján van egy kicsi, ami besűrűsödött, így megválok tőle. Szerettem, gyorsan száradt, nem lett másnapra párnalenyomatos a manikűröm. A lakkozás élettartamát is meghosszabbította (ha épp nem volt kedvem 3 naponta cserélni a manimat). Őt újravásároltam, már nincs lakkozás nélküle.

Majd valamikor jövök a következő adaggal.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése