2013. május 11., szombat

Csak egy kis vásárlás...

Sziasztok!

A héten 2 hivatal közt beugrottam a dm-be. Csak pár apróságot vásároltam, íme a kosaram tartalma: 
           

Volt 1 Sally Hansen kuponom, amivel egy Xtreme lakkot vehettem meg olcsóbban, a 470- es Bubblegum Pink nevű lakkra esett a választásom. Majd írok róla bővebben is. A Catrice lakkok akciósak voltak, vettem egy tartalék üveggel a kedvenc (bogyó)piros lakkomból (360 Raspberry Fields Forever) + jött velem egy újabb rózsaszín essence lakk is (106 free hugs).


Vettem 1 nagy kiszerelésű ebelin körömlakk lemosót is (200 ml).


Újabban szeretem 1-1 körmöm díszíteni, ha találok valami új "mintát" ,lecsapok, ahogy most  ezekre az essence matricákra.


Most pedig jöjjenek az új rúzsocskáim, amikbe beleszerettem :D ... ők a Maybelline Whispers rúzsok, amik nem épp a legpigmentáltabbak közé tartoznak, viszont annyira kényelmes őket viselni... és azok a színek *-*... 2 árnyalatot hoztam haza, de biztosan beszerzek még párat.



fent: PETAL REBEL lent: OH LA LILAC




Ennyi lett volna az én kis vásárlásom. Ha esetleg valamire kiváncsiak vagytok, akkor azt jelezzétek.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése