2013. május 22., szerda

Compeed tapaszok vízhólyagra

Sziasztok!

Hányunknak ismerős a következő helyzet? Megveszel 1 szép cípőt, ami első hordáskor feltöri a lábad, akár véresre... nálam ez nem csak új cipőknél fordul elő. A sima vagy akár a vízálló sebtapasz nem állja a sarat... kb. 5 perc után a talpamon van a sarkam helyett (ez komoly, nem vicc)! Először a dm-ben nézegettem ezeket a Compeed tapaszokat, amikre aztán később be is ruháztam. 2 méretben kapható: közepes (5 db tapasz, sarokra) és kicsi (6 tapasz, ujjakhoz). a csomagolás praktikus, táskabarát. Ez nem is sebtapasz, sokkal inkább műbőr vagy nem is tudom, hogy mondjam... amint felrakom a feltört részre, olyan, mintha nem is lenne, nem is fájna az a sebecske. Én akár napokig fenn hagyom, nem cserélgetem. Alatta szépen gyógyul a seb + hordhatom a "törős" cipőim minden kellemetlenség nélkül. Nem feltűnő, harisnya vagy akár "pucér" lábon se tűnik úgy fel, mint 1 bőrszinű, sima sebtapasz. 4,80 €-ért vettem legutóbb, a dm-ben valamivel drágább, ha emlékeim nem csalnak. Nekem tökéletesen beválltak, csak ajánlani tudom.

közepes- sarokra
kicsi- ujjakhoz
használatban- hétfőtől a sarkamon van, azért a széleken már látszik a folyamatos használat
kicsi a dobozban
kicsi a kezemben
Próbáltátok már?

xoxo, Réku

u.i.: Ha még szeretnél, akkor van időd jelentkezni a szülinapi nyereményjátékra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése