2013. május 31., péntek

Catrice ABSOLUTE NUDE paletta

Sziasztok!



Mivel még más általam olvasott blogon nem olvastam erről a termékről, így gondoltam nem árt, ha írok róla bővebben. Én állandóan a megszokott barnás árnyalatú szemsminket részesítem előnyben hétköznapokon, ebből adódóan sok természetesebb árnyalatú szemhéjpúderrel rendelkezem, amiket folyamatosan használok el. A dm- ben járva megtetszett ez a paletta, barnás árnyalatok... tökéletesek a hétköznapokra. 6 árnyalat található a palettában, selyemfényűek, igazán szépek, picit porolnak. A palettában található 2végű applikátor egyik fele ecset a másik pedig a szokásos szivacsos. A használhatóságáról nem tudok nyilatkozni, mivel mindig a birtokomban lévő ecsetekkel sminkelek, de szerintem végszükség esetén megteszi ez is.



A swatchokat (van erre valami magyar szó?) alap nélkül készítettem. Ma ezzel a palettával készült a sminkem, szemhéjalapozóval tökéletes volt, én elégedett vagyok.

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése