2013. március 11., hétfő

essence gel tint 04 pink exposed

Sziasztok!

Mivel rábukkantam, egy olyan oldalra (mel.sk- szlovák oldal), ahol essence és Catrice termékeket is árulnak (oujééé), így leadtam egy kisebb rendelést. Főleg körömlakkokat rendeltem, de a virtuális kosaramba bekerült egy gel tint, asszem zselés ajakszínező a neve. Más blogon még nem találkoztam ezzel a termékkel, így most bemutatom Nektek őt, hátha valakinek megtetszik és beszerzi.
társaságban
Kis papírdobozszerűségben érkezik, csak épp teteje nincs, így kicsúszik belőle. Én el is dobtam már, így nem tudom megmutatni. A termék 5ml. Az illata egész kellemes. Zselés állagú, könnyen kenhető. Az applikátor pedig kifejezetten tetszik. 



applikátor


4 árnyalatban kapható.

Valaki beszerezte már?

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése