2013. március 1., péntek

Blogkövetés megszüntetése már nem létező/bezárt/elköltözött blogoknál

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem szeretem a már nem aktív blogokat a bloglistámban. Ugyanakkor a már nem létező blogokról nem lehet leiratkozni :( Eddig ezeket a blogokat leraktam rejtett blognak, viszont egy véletlennek köszönhetően rájöttem, hogy is lehet leiratkozni a már halott blogokról. Mivel Ibolyával, a beautyandfashion blog írójával tartom a kapcsolatot, így ő adta az ötletet, hogy írjak erről (neki ugyanez volt a problémája). 

A linket beírva/bemásolva (nekem ez jött ki/ de szerintem mindenkinek ez van) a lentebb látható kép tárul a szemünk elé (ez az én listám). Itt már csak annyi a dolgunk, hogy végignézzük/nyitogassuk 1 új ablakban/ fülön a linkeket és amelyik halott, akkor a beállítások pontra kattintva (ekkor kinyílik egy újabb ablak, olyan mint ami feliratkozáskor is) megszüntetjük a követést. 

http://www.blogger.com/manage-blogs-following.g 

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése