2013. március 4., hétfő

BioEpil cukorgyanta- első benyomás

Sziasztok!

A videóban már mutattam nektek ezt a cukorgyantát, ami azóta kipróbálásra került. A leírás szerint egész testen használható. Rózsavizet, teafaolajat és kamilla olajat tartalmaz. Nem tartalmaz szintetikus anyagokat, még az érzékeny bőrűek is használhatják. 100 %- ban természetes, nincs benne illatanyag, SLS, szilikon. 


A használati utasítás szerint mikróban vagy meleg vizes fürdőben kb. testhőmérsékletűre kell melegíteni, úgy hogy meleg legyen, de ne égessen és rágószerű állagúnak kell lennie. Ezt követően kb. 1 diónyi adagot kiveszünk és felkenünk a szőrtelenítendő területre a növekedés irányának ellentétesen. A felvitt réteg kb. 2 mm legyen, pár másodpercig hagyjuk, majd lerántjuk a növekedésnek megfelelő irányba. 

első használat után megmaradt mennyiség. kb. 1 cm-el volt feljebb előtte a gyanta
Képekkel nem dokumentáltam a folyamatot, ugyanis, mindkét kezem foglalt volt. Tapasztalatom szerint minél inkább kihűl annál rosszabb leszedni. 2 féleképp használtam. Először csak kézzel huzogattam le, ami kisebb felületre tökéletes volt, egyszerre nem tudtam nagyobb részekről lehúzni. Majd gyantázáskor használatos leszedőcsíkkal (a pontos megnevezést sajnos nem tudom). Ha a második megoldást választjuk, akkor nagyobb területet is szőrteleníthetünk egyszerre, viszont olyankor a gyanta felvitele inkább spatulával történjen, mert kézzel nem lehet olyan vékonyan felvinni. Nagyon szépen leszedi a szálakat, nem fájdalmasabb, mint egy sima gyanta, de mégis nekem jobban tetszett a végeredmény. A bőröm puha lett, igaz picit ragadt, de ez nem zavart, mivel zuhanyzás előtt használtam, így a ragadós érzéstől egy kis vízzel (+ tusfürdővel) könnyen megszabadultam. A legjobb az egészben, hogy édes! Megkóstoltam, jobban mondva az ujjamon volt egy pici és nem volt kedvem leszedegetni, így lenyalogattam. 

Elsőre azt hiszem, nem is volt olyan rossz, igaz, azóta már jobban utánna néztem a használatának. Találtam 2 videót is, legközelebb szerintem a 2. videóban látottak alapján fogok eljárni, az nekem jobban tetszik. Egy biztos, az sem jó, ha túl folyós, de az sem ha nagyon kemény. Ki kell tapasztalni a megfelelő állagot.


és egy másik videó: 




13,99 €-ért kapunk 350 g cukorgyantát (azelőtt Veet gyantacsíkot használtam és nekem a 1 kisebb doboz 1 alkalomra volt elegendő, ezzel jobban jártam). Először is természetes, másodszor pedig még jópár alkalomra elegendő a mennyiség. A szlovákiai dm-ben kell őt keresni. Nem tudom, Magyarországon ez a fajta kapható e, mivel Cseh gyártmány.

Remélem, hasznos volt.

xoxo, Réku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése