2013. március 13., szerda

A kívánságlistám tavaszra

Sziasztok!

Elsősorban szeretném elmondani, hogy nem tudom, mi ütött mostanság belém :), ugyanis elkezdtem inkább csajosabb ruhák felé húzni (25 éves fejjel :D, nagyon tudok). Én, aki egyetem alatt szinte mindig sportcipőben jártam, a farmer- póló kombó szinte állandó volt. Most  már van 2 telitalpú szépségem (és szeretnék egy harmadikat is)... nade, most hoztam egy listát, amikre fáj a fogam, ugyanakkor ott van az, hogy én meg ez a ruha? ez a cipő? ... és még folytathatnám a sort. Persze, nem hazuttoltam meg magam, becsúszott azért 1-2 farmer is :D



mindkettő Terranova

H&M
H&M
H&M

Deichmann

Deichmann

Remélem, a legtöbb dolgot sikerül majd megvennem :) 

Nektek mire fáj mostanság a fogatok?

xoxo, Réku


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése